Bilder på era husdjur

lice.jpg

Lite olika bilder på vår vovve, han gillar att ha glasögon på sig när det är soligt.

hur får ni era bilder att synas direkt i era inlägg? vad än jag gör så blir mina bara till sådana länkar :S
visabild.php

visabild.php

visabild.php

visabild.php

Vad är han för ras?? :confused: han är jättefin !!

Hörrni kattmänniskor. Hur får man kattkräken att sluta invardera blomkrukorna på natten? Min bror brukade lägga tvålar i krukorna..men orka. Måste man verkligen det? Kan man inte bara binda fast honom i svansen :tungan

Hörrni kattmänniskor. Hur får man kattkräken att sluta invardera blomkrukorna på natten? Min bror brukade lägga tvålar i krukorna..men orka. Måste man verkligen det? Kan man inte bara binda fast honom i svansen :tungan

1: ta bort blommorna

2: skaffa plastblommor

3: skaffa kaktus:rolleyes:

4: Stäng dörren.

5: Ha en en klösbräda/klätterställning så den kan riva o leka med den istället.

dvs aktivera den så glömmer den snart blommorna.

:näsblod

"jag trivs bättre här där jag kan ha det lugnt o skönt o lukta på blommorna"

1.klösbräda ala klätterträd i plast

2: titta inte pilla, titta

Edit: se det positivt, det är blomman han invaderar och inte fötterna :D

Prova "get off spray" eller liknande, rådfråga i djuraffären, jag har aldrig använt det då det har räckt med ett "NEJ" för att katten i fråga ska sluta med det jag vill att det ska sluta med, alternativt ta den i nackskinnet som mamman gör när de uppfostrar sina ungar.

Bifogat

• hamilton%20o%20blomman.JPG
    hamilton%20o%20blomman.JPG
    44.2 KB · Visningar: 53
  • jag%20trivs%20b%C3%A4ttre%20h%C3%A4r%20d%C3%A4r%20jag%20kan%20lukta%20p%C3%A5%20blommorna.JPG
    jag%20trivs%20b%C3%A4ttre%20h%C3%A4r%20d%C3%A4r%20jag%20kan%20lukta%20p%C3%A5%20blommorna.JPG
    169.9 KB · Visningar: 48
Last edited:
1: ta bort blommorna

2: skaffa plastblommor

3: skaffa kaktus:rolleyes:

4: Stäng dörren.

5: Ha en en klösbräda/klätterställning så den kan riva o leka med den istället.

dvs aktivera den så glömmer den snart blommorna.

:näsblod

"jag trivs bättre här där jag kan ha det lugnt o skönt o lukta på blommorna"

1.klösbräda ala klätterträd i plast

2: titta inte pilla, titta

Edit: se det positivt, det är blomman han invaderar och inte fötterna :D

Prova "get off spray" eller liknande, rådfråga i djuraffären, jag har aldrig använt det då det har räckt med ett "NEJ" för att katten i fråga ska sluta med det jag vill att det ska sluta med, alternativt ta den i nackskinnet som mamman gör när de uppfostrar sina ungar.

Mmm..råpplemet är att detta sker nattetid..annars hade han fått veta att han levde ;)
Klösträd har han, leksaker och allt däremellan. Kanske skall leka mera med honom så han blir utmattad då :)

Skaffa en katt som sover på nätterna :jäs

Binda fast i svansen kan oxå funka :D

Mmm..råpplemet är att detta sker nattetid..annars hade han fått veta att han levde ;)
Klösträd har han, leksaker och allt däremellan. Kanske skall leka mera med honom så han blir utmattad då :)

Det borde funka :tummenupp

Skaffa en robomopp, då har katten roligt och du får städat (dammat) på sammagång :D

[YOUTUBE-ID]3BQ8CJ_Wo7g&feature=related[/YOUTUBE-ID]

"Arga leken börjar nu"

Bifogat

• hamilton och trilobiten.JPG
    hamilton och trilobiten.JPG
    55.8 KB · Visningar: 53
Last edited:

Katter ogillar generellt citronlukt och mintlukt, så tvålar eller get-off spray är ingen dum ide.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT