Bilder på era husdjur

lice.jpg

Lite olika bilder på vår vovve, han gillar att ha glasögon på sig när det är soligt.

hur får ni era bilder att synas direkt i era inlägg? vad än jag gör så blir mina bara till sådana länkar :S
visabild.php

visabild.php

visabild.php

visabild.php

Vad är han för ras?? :confused: han är jättefin !!

Hörrni kattmänniskor. Hur får man kattkräken att sluta invardera blomkrukorna på natten? Min bror brukade lägga tvålar i krukorna..men orka. Måste man verkligen det? Kan man inte bara binda fast honom i svansen :tungan

Hörrni kattmänniskor. Hur får man kattkräken att sluta invardera blomkrukorna på natten? Min bror brukade lägga tvålar i krukorna..men orka. Måste man verkligen det? Kan man inte bara binda fast honom i svansen :tungan

1: ta bort blommorna

2: skaffa plastblommor

3: skaffa kaktus:rolleyes:

4: Stäng dörren.

5: Ha en en klösbräda/klätterställning så den kan riva o leka med den istället.

dvs aktivera den så glömmer den snart blommorna.

:näsblod

"jag trivs bättre här där jag kan ha det lugnt o skönt o lukta på blommorna"

1.klösbräda ala klätterträd i plast

2: titta inte pilla, titta

Edit: se det positivt, det är blomman han invaderar och inte fötterna :D

Prova "get off spray" eller liknande, rådfråga i djuraffären, jag har aldrig använt det då det har räckt med ett "NEJ" för att katten i fråga ska sluta med det jag vill att det ska sluta med, alternativt ta den i nackskinnet som mamman gör när de uppfostrar sina ungar.

Bifogat

• hamilton%20o%20blomman.JPG
    hamilton%20o%20blomman.JPG
    44.2 KB · Visningar: 53
  • jag%20trivs%20b%C3%A4ttre%20h%C3%A4r%20d%C3%A4r%20jag%20kan%20lukta%20p%C3%A5%20blommorna.JPG
    jag%20trivs%20b%C3%A4ttre%20h%C3%A4r%20d%C3%A4r%20jag%20kan%20lukta%20p%C3%A5%20blommorna.JPG
    169.9 KB · Visningar: 48
Last edited:
1: ta bort blommorna

2: skaffa plastblommor

3: skaffa kaktus:rolleyes:

4: Stäng dörren.

5: Ha en en klösbräda/klätterställning så den kan riva o leka med den istället.

dvs aktivera den så glömmer den snart blommorna.

:näsblod

"jag trivs bättre här där jag kan ha det lugnt o skönt o lukta på blommorna"

1.klösbräda ala klätterträd i plast

2: titta inte pilla, titta

Edit: se det positivt, det är blomman han invaderar och inte fötterna :D

Prova "get off spray" eller liknande, rådfråga i djuraffären, jag har aldrig använt det då det har räckt med ett "NEJ" för att katten i fråga ska sluta med det jag vill att det ska sluta med, alternativt ta den i nackskinnet som mamman gör när de uppfostrar sina ungar.

Mmm..råpplemet är att detta sker nattetid..annars hade han fått veta att han levde ;)
Klösträd har han, leksaker och allt däremellan. Kanske skall leka mera med honom så han blir utmattad då :)

Skaffa en katt som sover på nätterna :jäs

Binda fast i svansen kan oxå funka :D

Mmm..råpplemet är att detta sker nattetid..annars hade han fått veta att han levde ;)
Klösträd har han, leksaker och allt däremellan. Kanske skall leka mera med honom så han blir utmattad då :)

Det borde funka :tummenupp

Skaffa en robomopp, då har katten roligt och du får städat (dammat) på sammagång :D

[YOUTUBE-ID]3BQ8CJ_Wo7g&feature=related[/YOUTUBE-ID]

"Arga leken börjar nu"

Bifogat

• hamilton och trilobiten.JPG
    hamilton och trilobiten.JPG
    55.8 KB · Visningar: 53
Last edited:

Katter ogillar generellt citronlukt och mintlukt, så tvålar eller get-off spray är ingen dum ide.

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back