jesseboy
O med veten sär skrivare
Vet inte om en liknande tråd varit uppe, men jag är uttråkad och bryr mig inte just nu.
Det började i 7-årsåldern, med en RM 80. (inte min på bilden)
Sen var det moppe, epa och -93 tog jag tungt kort. Då blev det en CX 500 C -80.
Ja, jag har nyktrat till efter det... inte min på bilden)
Efter den, en CB 750 K7 -77 som bara gått 900 mil när jag köpte den. Tjänade en fin hacka på den, minsann
Gick inte i regn. (inte min på bilden)
Ville vara snabbare, köpte en GSX 110 E -82. trevlig motor, men inga bromsar.
Saknar den inte. (inte min på bilden)
Sen blev det hoj på allvar, en FZR 1000 -92. Himla härlig båge, en aning tung, men trevlig som attan. Saknar den. (min på bilden, den dyker upp överallt nu)
Sedan bodde jag utomlands, när jag kom tillbaka blev det en Duke 2 -01.
Kul, men liksom varken motard eller streetfighter. Mkt uppmärksamhet fick man. (min på bilden)
Ville åka mer bana, blev en 520 sx -02. Kanonfin hoj för motard, cross, is, mm. Saknar den lite. (min på bilden)
Ville åka ännu mer bana, blev en 540 SXS/SMR. 63 bakhjulspållar och en massa godis. ganska kär är jag, men saknar gatåkat. (min på bilden)
Det började i 7-årsåldern, med en RM 80. (inte min på bilden)
Sen var det moppe, epa och -93 tog jag tungt kort. Då blev det en CX 500 C -80.
Ja, jag har nyktrat till efter det... inte min på bilden)Efter den, en CB 750 K7 -77 som bara gått 900 mil när jag köpte den. Tjänade en fin hacka på den, minsann
Ville vara snabbare, köpte en GSX 110 E -82. trevlig motor, men inga bromsar.
Saknar den inte. (inte min på bilden)Sen blev det hoj på allvar, en FZR 1000 -92. Himla härlig båge, en aning tung, men trevlig som attan. Saknar den. (min på bilden, den dyker upp överallt nu)
Sedan bodde jag utomlands, när jag kom tillbaka blev det en Duke 2 -01.
Kul, men liksom varken motard eller streetfighter. Mkt uppmärksamhet fick man. (min på bilden)
Ville åka mer bana, blev en 520 sx -02. Kanonfin hoj för motard, cross, is, mm. Saknar den lite. (min på bilden)
Ville åka ännu mer bana, blev en 540 SXS/SMR. 63 bakhjulspållar och en massa godis. ganska kär är jag, men saknar gatåkat. (min på bilden)
Bifogat
Last edited:
(med undantag för fightern som var feb -05