Bilder på de hojar ni haft

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Vet inte om en liknande tråd varit uppe, men jag är uttråkad och bryr mig inte just nu.

Det började i 7-årsåldern, med en RM 80. (inte min på bilden)

Sen var det moppe, epa och -93 tog jag tungt kort. Då blev det en CX 500 C -80. :va Ja, jag har nyktrat till efter det... inte min på bilden)

Efter den, en CB 750 K7 -77 som bara gått 900 mil när jag köpte den. Tjänade en fin hacka på den, minsann :) Gick inte i regn. (inte min på bilden)

Ville vara snabbare, köpte en GSX 110 E -82. trevlig motor, men inga bromsar. :död Saknar den inte. (inte min på bilden)

Sen blev det hoj på allvar, en FZR 1000 -92. Himla härlig båge, en aning tung, men trevlig som attan. Saknar den. (min på bilden, den dyker upp överallt nu)

Sedan bodde jag utomlands, när jag kom tillbaka blev det en Duke 2 -01.
Kul, men liksom varken motard eller streetfighter. Mkt uppmärksamhet fick man. (min på bilden)

Ville åka mer bana, blev en 520 sx -02. Kanonfin hoj för motard, cross, is, mm. Saknar den lite. (min på bilden)

Ville åka ännu mer bana, blev en 540 SXS/SMR. 63 bakhjulspållar och en massa godis. ganska kär är jag, men saknar gatåkat. (min på bilden)
 

Bifogat

  • rm80.jpg
    rm80.jpg
    21.4 KB · Visningar: 186
  • cx 500 C.jpg
    cx 500 C.jpg
    41.3 KB · Visningar: 69
  • cb 750k.jpg
    cb 750k.jpg
    17.7 KB · Visningar: 302
  • GSX1100E80_sc.jpg
    GSX1100E80_sc.jpg
    76.2 KB · Visningar: 66
  • fzr 1000.jpg
    fzr 1000.jpg
    81.4 KB · Visningar: 112
  • P7241629 (Medium).JPG
    P7241629 (Medium).JPG
    90.6 KB · Visningar: 338
Last edited:
resten av hojarna
 

Bifogat

  • P4172547 (Medium).JPG
    P4172547 (Medium).JPG
    121.6 KB · Visningar: 185
  • Motardtr%E4ning-104 (Medium).jpg
    Motardtr%E4ning-104 (Medium).jpg
    85.5 KB · Visningar: 251
  • P2190021 (Large) (Medium).JPG
    P2190021 (Large) (Medium).JPG
    109.5 KB · Visningar: 54
Last edited:
första moppen, andra moppen, en CB som inte finns på bild, NS125F, CB och RGV250.
moppen.jpg

moppen2.jpg

DSC01582c.jpg
HPIM0054.jpg

HPIM0052.jpg
 
Last edited:
Här är mina ex... Ibland undrar jag vafan jag tänkte med när jag sålde dem :kocko

Och nu... står man ensammen.

//@

edit: glömde skriva, det var 2004:a års skörd... :näsblod (med undantag för fightern som var feb -05
 

Bifogat

  • Honda -00 -01.jpg
    Honda -00 -01.jpg
    59.8 KB · Visningar: 143
  • motard 022.jpg
    motard 022.jpg
    114.5 KB · Visningar: 176
  • Untitled-13-l.jpg
    Untitled-13-l.jpg
    76.5 KB · Visningar: 191
  • Husaberg nr2 -02 -01.jpg
    Husaberg nr2 -02 -01.jpg
    108.5 KB · Visningar: 434
Last edited:
1. Honda MT5 -94.
2. Honda MT5 -92.
3. Honda NSR 125R -89.
4. Honda NSR 125R -94.


EDIT: Putsbög som sagt :)
 

Bifogat

  • MT5-92 396.JPG
    MT5-92 396.JPG
    54.5 KB · Visningar: 192
  • Moppen 011 (Medium).jpg
    Moppen 011 (Medium).jpg
    105.2 KB · Visningar: 116
  • NSR 7 Maj 05 003 (Medium).jpg
    NSR 7 Maj 05 003 (Medium).jpg
    118.1 KB · Visningar: 114
  • 6-7 Juni 05 031 (Medium).jpg
    6-7 Juni 05 031 (Medium).jpg
    87.8 KB · Visningar: 151
Last edited:
Har bara hafft 3st om crossar räknas :tungan
1. yamaha pw50 --ingen bild på den
2.yamaha dtr -01
3.aprilia rs125 extrema -94

Edit: f*n kan inte ladda upp bilderna :rolleyes:
Nu funkar det var tvungen att krympa bilderna :tungan
 

Bifogat

  • yamaha-dtr-01 .75cc ,21mm förgasare , mkt effekt rör , kundo reeds.jpg
    yamaha-dtr-01 .75cc ,21mm förgasare , mkt effekt rör , kundo reeds.jpg
    127.3 KB · Visningar: 97
  • Aprilia rs 125  3.JPG
    Aprilia rs 125 3.JPG
    125.3 KB · Visningar: 81
Last edited:
Mina hojjar
MT5 -92
CBR 600f -99
 

Bifogat

  • honda mt5.jpg
    honda mt5.jpg
    53.4 KB · Visningar: 283
  • IMG.JPG
    IMG.JPG
    125.3 KB · Visningar: 95
d1ce skrev:
Här är mina ex... Ibland undrar jag vafan jag tänkte med när jag sålde dem :kocko

Och nu... står man ensammen.

//@

edit: glömde skriva, det var 2004:a års skörd... :näsblod (med undantag för fightern som var feb -05
jag är likadan! men den blommiga va nog tur att du sålde :)
 
1. Honda CBR 900 RR Fireblade Årsmodell: 1998
2. Suzuki GSX-R 750 Årsmodell: 1999
3. Yamaha YZF-R1 Årsmodell: 1999
4. Yamaha YZF-R1 Årsmodell: 2002
5. Ducati 996 Biposto Årsmodell: 2000
6. Yamaha YZF-R1 Årsmodell: 2004 (kommer snart)

Mopeder o skit:

1. Yamaha FS1 50 Årsmodell: 1990
2. Yamaha RD LC 125 Årsmodell: 1993
 

Bifogat

  • cbr900rr98.jpg
    cbr900rr98.jpg
    24.2 KB · Visningar: 72
  • Ducati_4.jpg
    Ducati_4.jpg
    105.9 KB · Visningar: 79
  • R1b.jpg
    R1b.jpg
    121.2 KB · Visningar: 84
  • chr1s.jpg
    chr1s.jpg
    84.8 KB · Visningar: 79
  • GSXR750WX-1999-BLACK-SILVER-4.jpg
    GSXR750WX-1999-BLACK-SILVER-4.jpg
    108.4 KB · Visningar: 57
Last edited:
1. Yamaha PW80
2. Kawasaki KX125
3. Yamaha RD125
4. Honda CM125
5. Yamaha R6
6. Husa FE650
7. Honda CRF 450
 

Bifogat

  • KX125RD125.jpg
    KX125RD125.jpg
    80.4 KB · Visningar: 68
  • 4.jpg
    4.jpg
    129 KB · Visningar: 98
  • bakgrund_ollepwslajd.jpg
    bakgrund_ollepwslajd.jpg
    63.4 KB · Visningar: 69
  • r6.jpg
    r6.jpg
    97.3 KB · Visningar: 104
  • isen husa.jpg
    isen husa.jpg
    46.6 KB · Visningar: 75
  • PICT2741 (Medium).JPG
    PICT2741 (Medium).JPG
    123.6 KB · Visningar: 99
MostWanted skrev:
jag är likadan! men den blommiga va nog tur att du sålde :)

Det är en last att inte kunna bestämma sig när man saknar xxx.xxxkr på kontot.

Men vad du än gör, mobba inte min flickcykel, det var nog den brutalaste hoj med blommor på jag åkt! ;)

//@
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top