Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Idag var det crosstävling på crossbanan i Uringe, ca 50m från bulten, så jag åkte dit och fotade lite
Bilderna ligger på www.hoztic.se 
Jag var inte ensam fotograf där idag, så Gnutten, GubbLasse mfl borde ha lite bilder att lägga upp här också snart?
Jag var inte ensam fotograf där idag, så Gnutten, GubbLasse mfl borde ha lite bilder att lägga upp här också snart?


Om inte annat så kan du ju kolla i EXIF-taggarna på bilderna så står det ju vilken kamera det är taget med