Bilder på Bladen efter lack

Hur är det o köra sporthoj med endurodubb jämfört med en cross/endurohoj. En enduro kör man ju brett jämt men de går ju inte alls på samma sätt me sporthoj. Blev väldigt sugen. Nån skillnad i dubbningen fram o bak?
Läcker hoj oxå

Framlyset säljs bland annat av Lelles, kostar 800-900:- har jag för mig. Dom har postorder så det är bara att beställa.

www.lellesmc.se

Jorå, sä länge det inte är för mycket snö är det MYCKET roligare än med en slö offroadstånka! Jag vet, har kört båge på vintern sedan -95. På OPLOGAD väg eller på en sjö med FÖR mycket snö är man dock ofrånkomligt sist om man är ute och kör tillsammans med offroadare, men en riktigt tillkörd skogsväg är roligare än Tomten på jul-afton...
När stånkorna inte orkar mer vid typ 120Km/h är det bara att vrida rullen till max och bakändan brer ut sig mer än snön efter en lavin...

Matthew skrev:
dra mig baklänges, ser ut som något alsterbo/highside projekt ??
:crash

Full o go Alsterbo:) Lever den dåren än? Jobbade tillsammans med han ett tag ute i Vålberg, han e mer vild än tam.

Nu är den laddad för en ny vintersäsong...

Bifogat

• Dubbad.JPG
    Dubbad.JPG
    101.1 KB · Visningar: 242
Ang lyset:
Finns hemma hos Bike Corner i Karlstad!
Tel: 054-854730

Känns det inte lite jobbigt att köra på vintern med en helt nylackad och fräsch hoj? Lär ju vara ganska lätt att lägga omkull om man säger så...

Har du kvaddat ordentligt nån gån? Inte så kul att dra rakt ut i ett dike med en sporthoj kan jag tänka mig, jävligt tung att få upp om inte annat :rolleyes:

Valmers; nej det är en annan kille jag känner som har lackat hojen!
Förresten, hur är det med dig? Hopp om livet? Bågen?

Macke; närå, ingen fara att köra på vintern. Plåt och plast går ju alltid att laga & lacka. Och visst, en och annan vurpa har det blivit, men fördelen med att vurpa på vintern jämfört med på sommaren är att det är mjukare när man landar + att det ofta blir mycket mindre skador på hojen pga snö/is. Asfalt äter hoj effektivare än snö/is :3freak

Nu är framstänkan monterad!

Bifogat

• Bläjden.JPG
    Bläjden.JPG
    64 KB · Visningar: 123
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...