Bilder och mer info om Gotland Ring

Jag e ju gotlänning...

Färjepriserna kommer nog inte gå att göra mycket åt, i alla fall inte om det inte är tävlignar med SM-status...
Jag håller med om att V. 30 (i alla fall inte på sikt) är så lämplig, inte heller med tanke på att de flesta båtar i juli redan nu börjar bli fullbokade... Men allt sånt kommer nog att styras upp till nästa år skall ni se, vi skall bara få igång en klubbverksamhet också.

Och ni som vill dit och titta. Ni kommer inte att komma in utan guide. man får inte köra in någonstans ännu, så ni måste boka tid med någon som jobbar där...

/Fohlin

Utifall någon missat det, så finns det möjlighet att hänga med på banåkning Gotland Ring vecka 32 (om jag inte räknat fel på veckor), närmare bestämt fredag 8 augusti! Läs mer HÄR!

/B

Jag blir alldeles salig... :rock

Sagolikt, bogsera ön till fastlandet genast eller bygg en bro. Varför går det inte att göra detta på fastlandet. Kan inte alla politiker osv flytta till fastlandet efter att denna bana är klar så kanske det händer nått här med.
Ser bara ett aber, hur ska +10 000 personer kunna komma och titta på race? Det ska väl betalas på nått vis, jävla pengar. Men det har väl nån redan tänkt på.

Börjar allvarligt fundera på att flytta dit, fy fan vilken bana!
Tror det blir hur fett som helst att köra där, fast det kommer ju att kosta att ta sig dit. Håller med föregående talare, bogsera in fanskapet eller bygg en bro!

Fler banor åt folket!

Ha ha ha... Undrar vad han har för varvtid med den där? :D

Bifogat

• 100-0024_img.jpg
    100-0024_img.jpg
    18.5 KB · Visningar: 150
Tänkte samma sak när jag såg den bilden :D
Nån som vet vad det kostar att skeppa över sig med bågen?

jag vill dit....... :squid :squid

Blade skrev:
Inte så dyrt...

Som gatåkare nej. Som licensare blir det andra pengar, framförallt om man inte har en van och man är nödgad att ha bil + kärra.

Samåkning eller lottovinst blir the name of the game.

abstruse skrev:
Som gatåkare nej. Som licensare blir det andra pengar, framförallt om man inte har en van och man är nödgad att ha bil + kärra.

Samåkning eller lottovinst blir the name of the game.

Kör de bara tävlingarna innan eller efter högsäsong så är det inte så förbannat dyrt. Och framförallt värt det!

De som ska tävla brukar ju hitta pengar, som inte ger så stora intäkter, värre med den halvintresserade 20-åringen som ska vara publik och generera vinst för finanisiärerna. Men nu ska vi inte måla fan på väggen utan det blir säker kanon. Svemo får tjacka båt :D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul