Bilder och film (DT125)

Jag har cyklat väldigt mycket, 110% säker på cykel med handbromsen. det är hur enkelt som helst. Och även med minimoto kan jag slanga oändligt.

Däremot kan jag inte slanga med nått som har fotbroms.
Jag håller på att lära mig det med fiddyn. Jag vet inte varför, men jag tycker att det är skitsvårt att slang sittandes på fiddyn. Jag har jobbat på att få in fotbromsen ap mycket, men fortfarande inte lärt mig det.

Utan någon större färdighet så började jag testa med vänster knä på sadeln. Jag tycker att det är mycket lättare att kontrollera balanspunkten på så vis, och det har jag även lärt mig. Nu är väl nästa steg när jag kan hålla mig högre att lära in bromsen.

Lycka till :tummenupp

Jag har cyklat väldigt mycket, 110% säker på cykel med handbromsen. det är hur enkelt som helst. Och även med minimoto kan jag slanga oändligt.

Däremot kan jag inte slanga med nått som har fotbroms.
Jag håller på att lära mig det med fiddyn. Jag vet inte varför, men jag tycker att det är skitsvårt att slang sittandes på fiddyn. Jag har jobbat på att få in fotbromsen ap mycket, men fortfarande inte lärt mig det.

Utan någon större färdighet så började jag testa med vänster knä på sadeln. Jag tycker att det är mycket lättare att kontrollera balanspunkten på så vis, och det har jag även lärt mig. Nu är väl nästa steg när jag kan hålla mig högre att lära in bromsen.

Lycka till :tummenupp

Bra jobbat :tummenupp Men fortsätt att lära dig sitta ner och kontrollera balanspunkten också.. och att lära in bromsen gör du helt rätt i för utan den så kan du inte köra långt.

2934433 Bra jobbat :tummenupp Men fortsätt att lära dig sitta ner och kontrollera balanspunkten också.. och att lära in bromsen gör du helt rätt i för utan den så kan du inte köra långt.
går visst, man kan använda den råstarka motorbromsen på en stor 4-t stånka :hihi

four stroke force :yoparty

går visst, man kan använda den råstarka motorbromsen på en stor 4-t stånka :hihi

four stroke force :yoparty

Men jag pratar om att bli duktig på att köra på bakhjulet ;) utan gas etc, då måste man ändå kunna bromsa :gnissla

hur munga hästar har du i din dtr ?

om den är av stryppt alltså annars har du ju lika många som min

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka