Bilder - Nationaldagsrundan med MCK Vilse

Swish skrev:
2248087 Här har jag varit iväg på Lelleträffen och allting i en vecka, så kommer jag tillbaka och upptäcker att filmen inte ens är upplagd???

Vadan detta? :va :tungan

Med tanke på den enorma mängden material jag har fått in och VÄLDIGT liten plats på hårddisken så blir det så. :7peta

Nu renderas filmen i alla fall! Tyvärr så vart SirBarrets 3 DVDskivor korrupta så jag har bara använt PGH´s material. (En jävla massa klipp!)
Filmen kommer att komma upp så fort den är renderad, tar det för lång tid så blir det imorgon!
Filmen kommer att ligga ute ca 1 månad sen åker den bort. Har inte så mycket plats på mitt "lilla" hotell.

Sad Glad skrev:
2230985 Vem är linslusen längst upp till höger i bild och vad körde han för hoj?
Han i rött? det var min sisteman och är ZioX och kör en FZ6S ;)

JKay skrev:
2252812 Med tanke på den enorma mängden material jag har fått in och VÄLDIGT liten plats på hårddisken så blir det så. :7peta

Nu renderas filmen i alla fall! Tyvärr så vart SirBarrets 3 DVDskivor korrupta så jag har bara använt PGH´s material. (En jävla massa klipp!)
Filmen kommer att komma upp så fort den är renderad, tar det för lång tid så blir det imorgon!
Filmen kommer att ligga ute ca 1 månad sen åker den bort. Har inte så mycket plats på mitt "lilla" hotell.
jag har en del space som kan få resarverad plats :7peta

kul som fan & få se den klar.

är detta allt som filmades ? eller sitter det någon & trycker på film från tank kamera eller hjälmkamera ?

34 förra året 107 detta året, då blir det 320-325 nästa år va ? :lol

wonderwizard skrev:
2253027 kul som fan & få se den klar.

är detta allt som filmades ? eller sitter det någon & trycker på film från tank kamera eller hjälmkamera ?

34 förra året 107 detta året, då blir det 320-325 nästa år va ? :lol

Det finns mer...men det skreks så förbannat efter en film så jag fick slänga ihop den ofullständig.

Antalet kan vi ju disskutera NÄSTA gång! :hihi

Härligt!

småsaker jag tänkte på men härligt att se återblickar på NDR! :tummenupp

Visst längtar man tillbaka, grym kortege i Kivik. Vi får ta och sätta oss senare klippa till en längre film. So far so good :tummenupp Men jag får fortfarande sura uppstörningar sen jag såg Cel:s matintagning på pizzerian :zpy

PGH skrev:
2253152 Visst längtar man tillbaka, grym kortege i Kivik. Vi får ta och sätta oss senare klippa till en längre film. So far so good :tummenupp Men jag får fortfarande sura uppstörningar sen jag såg Cel:s matintagning på pizzerian :zpy
Bra försök att ta bort PGH stämplen! i värkliga fallet så har du spolat tillbaka och sett min sekvens säkert 10ggr direkt när du fick se den och sen ytterliggare 10 till när du sett klart filmen första gången. Som sagt, good try! men mig lurar du inte *Spank that ass ikon* :arsele

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT