Bilder: Mittsverigebanan 17-18/5 2007

Man kan tänka att just Midlanda skulle kunna gynna en twin, utan långa rakor? Högern sämre än förra året säger du, det låter lagom spännande...

1.11 säger du, hur står det sig mot typ RS250?

Måste vara svårt att köra en hoj som man inte har några bra referenser mot när man vill jämföra. :)

Kollar man på tiderna dom körde under tävling 2002 så ligger dom från 1.01 till 1.06 ungefär. Är chikanen nybyggd eller fanns den då också?

2949780 Jag fick lov att göra en ytterrökare som hette duga för att inte studsa av banan helt. Körde man mitt där det var som värst så seriöst hoppade och skuttade hela hojen så man trodde det var dags att marksyna.

Ytterrökaren i sig var nog värd en halv sekund till en sekund tidsmässigt.

Twinnen har bra vrid jepp.. det är därför det går att mata de tider jag ändå la. Banan är faktiskt delvis en effektbana pga t.ex långa nerförsbacken, samt raksträckan över mållinjen, så även backen upp mot chikanen. Med mer effekt sparas det iaf 0.5 sekunder per raksträcka.
Vet att folk som åkte fort gärna låg långt till vänster hela den högersvängen redan förra året...

Skulle vara intressant att veta vad ny, bra beläggning skulle kunna göra för tiderna. När varvrekordet sattes ska det visst varit betydligt mkt bättre.

2949806 Kollar man på tiderna dom körde under tävling 2002 så ligger dom från 1.01 till 1.06 ungefär. Är chikanen nybyggd eller fanns den då också?
Jag är inte säker, men jag tror att första gången jag körde där var 02, då var det chikan där.

1.01 är JÄTTEFORT med en SP250...

Last edited:
Vet att folk som åkte fort gärna låg långt till vänster hela den högersvängen redan förra året...

Skulle vara intressant att veta vad ny, bra beläggning skulle kunna göra för tiderna. När varvrekordet sattes ska det visst varit betydligt mkt bättre.

Jag är inte säker, men jag tror att första gången jag körde där var 02, då var det chikan där.

1.01 är JÄTTEFORT med en SP250...

1.00.89, Jens Cristian Nielsen SP 250 SM 1999 Han var ruskigt snabb
med Aprilia rs 250:yoparty

hej. har du bilder fårn den onsdag 16/5?

bilder från medelgruppen. typ en vit streetfighter?

Kul att bilder uppskattas :)

Önske bilder..

PICT9092.sized.jpg

PICT0122.sized.jpg

PICT9952.sized.jpg

PICT8754.sized.jpg

PICT8930.sized.jpg

PICT9208.sized.jpg

PICT9605.sized.jpg

PICT9606.sized.jpg

PICT9680.sized.jpg

Alla bilder finns här i 1280 upplösning.
http://gallery.voodoo-people.com/album995

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey