[Bilder] Mina bilder från SSEMSEs bandag på Knutstorp -06

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
Bilder hittar ni här:
http://www.toksurfa.com/foton

Som vanligt är det copyrightskyddade bilder, vill ni ha / använda bilder på er site eller privat så hör av er, det finns en prislista..

Trevlig Helg!
/Karl

Faen Carl...! Fina bilder men det finns mer historia till denna:
http://www.toksurfa.com/gallery/2006-06-16_SSEMSE_Knutstorp/KL_20060616_001.jpg

[OT on]
....fanskapet (filmkamera bakåt) SKALL på (svett), Den SKALLpå, om så med halva rullen silvertejp!
Efter 7 minuter fasttejpad, bortom avvibrationsrisk och med begränsad möjlighet att starta.
På med hjälm, handskar, blixtlås i stället - FAAN - nyckel-%¤&[*$@ - av med handskarna öppna stället osv...
Nuuu - dax att rulla ut ett varv försenad - bara på med videon först....... FAAAAAN - av med en handske!!! - Klick, skärmen tänds.... "NO SD-card" = NO FILM!!!!! :huvet :huvet :huvet
[OT off]

Fin bild annars!
Favvo är Mr K - vikken linslus :hihi

Klart snygga bilder Karl :tummenupp Jag ser t o m snabb ut på bilden ju *s*.
Villhavillhavillhavillha. Du har PM.

Attans coola dom däringa bilderna med en massa blå himmel, ser ut som att dom är i sjunde himlen typ. Är det böjen innan start & mål?

Får hålla med Åsa här. Bilden på henne är jäla bra alltså. Tänk den som kunde lyckas se så snabb ut! Najs work man! :tummenupp

Gargamel skrev:
2242197 SuperNice. Hur gillar du 30D:n då?
Mvh Gargis

Jotack, den är precis som min gamla 20D fast lite större skärm och bättre buffert, spotmätningen är oxå finfin.

Alltså, några av bilderna är fantastiskt bra. Det blir lätt slentrian i banbilder, men vinklarna här är verkligt kreativa. Det blir fem kameralinser av fem möjliga.

Tack alla!
Och du har helt rätt Bingo, det blir snabbt tråkigt att producera samma sorts bilder hela tiden. Gör mitt bästa för att hitta intressanta vinklar. :)

Last edited:
ahh, nu fattar jag, det duger inte med en 20D för då blir alla bilder suddiga :tuttar

bra bilder o snyggt efterarbete :yoparty

grandmaster skrev:
2242986 ahh, nu fattar jag, det duger inte med en 20D för då blir alla bilder suddiga :tuttar

bra bilder o snyggt efterarbete :yoparty

Så lätt kommer du inte undan.. ;)
Var är dina bilder Allan?

Robz skrev:
2241640
[OT on]
....fanskapet (filmkamera bakåt) SKALL på (svett), Den SKALLpå, om så med halva rullen silvertejp!
Efter 7 minuter fasttejpad, bortom avvibrationsrisk och med begränsad möjlighet att starta.
På med hjälm, handskar, blixtlås i stället - FAAN - nyckel-%¤&[*$@ - av med handskarna öppna stället osv...
Nuuu - dax att rulla ut ett varv försenad - bara på med videon först....... FAAAAAN - av med en handske!!! - Klick, skärmen tänds.... "NO SD-card" = NO FILM!!!!! :huvet :huvet :huvet
[OT off]

:rofl :rofl :rofl sånt e drygt :hihi

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka