Bilder: Min Yamaha R1 & Skyline R33 GT-R

Snabbt x 2, Cykeln och Postbilen ser finfina ut, nästa gång vill vi ha actionbilder.

/A

Tack så mkt för kommentarerna, det uppskattas :)

Den svarta ramen gör en hel del på hojjen, jag är mkt glad att jag lackade om den.
Har fortf. inte bestämmt mig för om jag ska sätta dig org. dekaler eller inte.
Vad tycker ni? Ser det inte lite naket ut nu?

Den svarta ramen gör en hel del på hojjen, jag är mkt glad att jag lackade om den.

riktigt nice..

I mitt tycke ska du ha svart Yamaha text på magkåpan, R1 logga vid framlampan och Yamaha-emblem på tanken...

Fina prylar! =)

Ja, gör en smakfull uppsättning dekaler i svart och silver(eller chrome) så tycker jag att den är top fukkin notch.

riktigt nice..

I mitt tycke ska du ha svart Yamaha text på magkåpan, R1 logga vid framlampan och Yamaha-emblem på tanken...

speedblocks mah mään, speedblocks!!

Last edited:

Mitt tycke är att du ska sätta dit några diskreta dekaler, annars ap läckra fordon du har !!! Keep up the good work !

Mmm.. älskade de där två, men som du själv säger fälgarna är ok men i svart. Dock kunde de komma ut lite från hjulhusen.
och vad gäller rettan så är smaken som baken, Devils highpipe är askalas! :yoparty

...och NEJ skippa dekalerna! Möjligen yammaloggan på tanken annars inget, det är det som sticker ut, det ska vara cleant.

Last edited:
Tackar för kommentarerna.

Ang. vilken maskin som går bäst så gör ju R1:an det helt klart men GT-R:n är sjukt skön att köra snabbt i kurvorna med.

Får se vad det blir för dekaler när jag väl fått på ett par speglar.

Engstrom --> Har en vit BMW 325 E30 Touring som vinterbil, tyskstuk :hihi

bmw.jpg

Snyggt! Men ta och tona ruterna på BMW:n. R1:an tyckar jag ser bäst ut utan dekaler och speglar, men ett riktigt mörkt kåpglas hade sett bra ut. Men, men, alla kan ju inte tycka som jag.

Verkar finnas en hel del R33'or här i stan nu alltså, men alla är väl inte GTR'er. Riktigt grymma bilar! :tummenupp

Att ha en skyline som inte är en GT-R är ungefär som att vara vän med en supermodell, det ser bra ut, men det blir inge åka.

Last edited:
Litet emblem i fronten på nissan, så jag tycker att tankemblemen med yamaha loggan på är allt som ska klistras på den cyklen. de är svart o silver, blir snygga kontraster.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph