BILDER: Min Gsxr 1000 -03

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Tog lite bilder på Silverspöket i ett trevligt bergrum någonstans i världen i sommras, här är några av dem
Rind_048a.sized.jpg

Rind_059a.sized.jpg

Rind_066ab.sized.jpg

Rind_085a.sized.jpg

Rind_102a.sized.jpg

Rind_108a.sized.jpg

Är bilderna tagna vid fd amf1 rindö, vaxholm? På minner väldigt mycket om den tunneln som finns där...

Edit: fräscha bilder för övrigt:)

gick åt ngr liter putsmedel va ??:D

Nu fick jag dåligt samvete för min moppe som inte sett en tvättsvamp på flera månader..:gnissla :rolleyes:

gick åt ngr liter putsmedel va ??:D

Nu fick jag dåligt samvete för min moppe som inte sett en tvättsvamp på flera månader..:gnissla :rolleyes:

Sköter man grejjorna så behöver man inte flera liter medel:D Näe, den var tvättat, lackrengjord och vaxad på bilderna, inget märkvärdigt, polerade inte ens med maskin. Men det blänker bra på bilderna:tungan

Fina bilder och en bra jävla hoj men vad är grejen med höga kåpglas? De får en hoj som ser helt ok ut att likna en segelbåt med spinnacker. Har någon någonsin upplevt att fartvinden är jobbig? Specielt på en gixer som redan har jordens touringruta orginal.

Det där är ren och skär mc porr! Jag önskade att jag hade haft råd att ha en själv! Men jag måste säga det som gäller, en Gixxer SKA vara blå/vit!

Var är fuck you burnisen? :va

(snygga bilder som f*n)

Tack ska ni ha:) Ok, jag sammanfattar: Meningen med förhöjt glas är att komma bort från fartvinden, något som originalglaset inte lyckas med eftersom det styr upp vinden i bröstet. Att det nuvarande glaset är både snyggare och tunnare än original är bara en bonus.
Ja, en gixxer ska vara blå/vit, vilket min förra var men den blev stulen, den här matchar min bil ;)
Min oljekylda gixxer ägs numera av min kompis som är i full färd med en turbokonvertering, det ska bli spännande att köra den sen!
Jag borde ha börnat men jag försökte vara lite hemlig.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back