Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kul, väntar med spänning på bilderna
Måste blivit ett par på torsdags eftermiddagen då vi var 3-4 hojjar ute totalt![]()
Vi väntar med spänning![]()
Vi med.
Inte för att jag vågade köra på som du Olof med skjuts in i E4-kurvan.
Men skoj var det att skjutsa runt på tjejen. Trodde absolut inte att det skulle gå att köra som vi gjorde. Men det var ju iofs första gången jag skjutsade på riktigt.
Har bara skjutsat några mil på gata för många år sedan.
Så vi är riktigt fnyfnikna på hur det såg ut.
Bilder tack![]()
Skulle vilja veta vilka tider vi gjorde också. Synd att inte LapTimern var på.
Dal-Mausen
Hur kändes det med en smickrande svartflagg då?![]()
Hmm? Den måste då ha kommit på torsdag kväll i så fall? Hmm? Den måste då ha kommit på torsdag kväll i så fall?
![]()
Ne, inte fick jag någon svartflagg inte. Vad jag vet så var det en som sköt motorn och fick svart. Hoppas inte den motorn känner sig alltför ledsen.
Några bilder på oss än?
Dal-Mausen
Lurch: Var står du när du tar den bilden i din första post?
Är det på samma ställe som du tagit på "KTM"en (bild 53)?
Nu så! Nästan 150 bilder så det tar nån minut att kolla igenom.
http://s113.photobucket.com/albums/n229/eralaek/2008-08-07 Midlanda/?albumview=slideshow
Ja ungefär, fast jag står nog uppe på betongfundamentet när jag fotar "KTM"-en.![]()
ok. Är det böjen innan målrakan eller?
btw... jag har fotat en likadan "KTM" på bulten här i stockholm, är det månne SENSEI som varit i härnösand och spökat?
Nähä, jag trodde det var du som fick svartflagg för att du körde för fort och fick gå upp till race? Vad kör du för hoj?
QUOTE]
Ah, nepp, det var inte jag. Jag skjutsade runt på tjejen på min touringhoj, Krachkåpor med touring-kit. Skjutssadel och fotpinnar...
Svart R6 -06 med en massa orange text och annat på.
Instruktörskinnställ (svart/orange BREED)
Har sett några bilder. Men saknar de med skjuts och knäskrap. Måste visa mamma...![]()
Tjejen vinkade tydligen till fotograferna när jag hade fullt sjå att hålla knäskrapet![]()
Dal-Mausen
tjohoo!! en bild på mig =) finns det ngn möjlighet att spara ned den??
svart superduke, svart ställ & svart hjälm
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |