Bilder: Med Sporthoj.Com till Kungsan i Tokholm och sedan till Torö.. sön 16/5 2004

Instämmer med vad alla sagt, har haft kanonkul idag! Mycket trevliga vägval och hojåkare! Fiket ute på Torö (?) vad riktigt najs, metermackorna är en klar vinnare! :banana

303 skrev:
Instämmer med vad alla sagt, har haft kanonkul idag! Mycket trevliga vägval och hojåkare! Fiket ute på Torö (?) vad riktigt najs, metermackorna är en klar vinnare! :banana

ja, på 20kr får man en kopp kaffe och 2.08 cm smörgås :D

Jag Vet!!!!!!!!!!!!1

benkar skrev:
Dagens fråga, vem lånade den här hjälmen, och suktar efter ett sådant spegelvisir, som student-tagande-present...

Bikerbitch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eller? hehe
//D

Tackar!!! :Bugar
Första gången för mig men det lär inte bli den sista! :)
Trevliga människor och en skön tur. Nästa gång ska jag försöka hänga med hela turen.

Å, BB....nu har vi hälsat! :banana

Tack för en bra förmiddag med varmt och skönt väder!
Kanonskoj att träffa er alla!

Detta gör jag gärna om, hellst på egen hoj då :p

/Ac

Jättetrevlig dag, och kanonfina bilder Benke!

Har själv aldrig varit nere på Torö innan, helt underbara vägar dit!
(metermackorna kom som räddningen, var vrålhungrig)
Och självklart jättekul och träffa alla er som man kört ihop men innan för att munhuggas lite, och även er som man inte träffat på tidigare.

Ha det gott allihop så syns vi på nästa runda....

Kanonrunda (Var inte alls kallt på slutet... :)).

Perfekt bild dessutom. Wheeliemans busa visar sitt rätta jag. Är så långsam att den slagit rot (på tal om o munhuggas) :lol

//G

Bifogat

• 06.jpg
    06.jpg
    9.3 KB · Visningar: 25
Van Zan skrev:
Kanonrunda (Var inte alls kallt på slutet... :)).

Perfekt bild dessutom. Wheeliemans busa visar sitt rätta jag. Är så långsam att den slagit rot (på tal om o munhuggas) :lol

//G

Spelar ingen roll.... Min buss kommer alltid vara snabbare än din buss :rofl Men andra ord säger det lite om din buske, jag menar om min är så långsam så att den slår rot.....vad är inte din då!?!?!? :hihi

wheelieman skrev:
Spelar ingen roll.... Min buss kommer alltid vara snabbare än din buss :rofl Men andra ord säger det lite om din buske, jag menar om min är så långsam så att den slår rot.....vad är inte din då!?!?!? :hihi

:rodnar

wheelieman skrev:
Jättetrevlig dag, och kanonfina bilder Benke!

Har själv aldrig varit nere på Torö innan, helt underbara vägar dit!
(metermackorna kom som räddningen, var vrålhungrig)
Och självklart jättekul och träffa alla er som man kört ihop men innan för att munhuggas lite, och även er som man inte träffat på tidigare.

Ha det gott allihop så syns vi på nästa runda....
Va fan? :va
Har du gått med i touringklubben?
Goretex! Å jag som trodde du va en snabb kille :rofl

Tack för igår! Spegelvisir rockar, nämnde jag förresten att jag tar studenten den 4 och ... :rolleyes:

Snowman: Yes, finally! :tummenupp
Kul att se så många, det såg mäktigt ut när vi åkte den lilla kortegen in till Kungsan! Synd att man inte hälsar på alla, blir så många namn att hålla koll på.
Vilka var det som hade sina barn bakpå? Eloge till att de hade riktig utrustning på sig, såg ett par glidarpappor som borde skjutsas på fläcken när man såg vad barnen hade på sig. Endast en hjälm.

Tack Tack!

Sweedo skrev:
Va fan? :va
Har du gått med i touringklubben?
Goretex! Å jag som trodde du va en snabb kille :rofl

Oroa dig inte, du kommer aldrig ikapp för att se det ändå, din dikesröjare :hihi

F-N F-N F-N F-N F-N F-N F-N F-N F-N F-N F-N
var det igår.... :gråta :gråta :gråta :gråta
så går det när man inte är vaken

Tackar Benkar för en lagom runda så här i början av säsongen (jaja jag har kommit igång sent). Vi ses på kommande rundor!

Och så veckans "pratbubbla".... vad säger wheelieman och Van Zan till varandra... :gnissla fyll på med förslag... :tungan

/B

Bifogat

• pratbubbla.jpg
    pratbubbla.jpg
    135.3 KB · Visningar: 84
Joakim skrev:
Tackar Benkar för en lagom runda så här i början av säsongen (jaja jag har kommit igång sent). Vi ses på kommande rundor!

Tack själv, kanon att du tog på dig att "vinka" i slutet av gruppen, helt omöjligt köra i täten av runt 20 hojar utan att någon tar på sig det "uppdraget", stort tack! :Bugar Och rätt OK ligga i slutet av gruppen, bara att släppa lite om man tycker det går för långsamt, och så gasa ifatt... !

/B

Last edited:
Mitt lilla bidrag... kommentarer snodda från tråden.... :rolleyes:

/B

Bifogat

• pratbubbla_svar.jpg
    pratbubbla_svar.jpg
    133.8 KB · Visningar: 120
Hmm... Man måste känna till vissa äventyr i Roslagen för att den här ska funka. Men ändå.

Bifogat

• pratbubbla.jpg
    pratbubbla.jpg
    92.5 KB · Visningar: 112
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti