Bilder med polisen i hälen

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Jag tänkte man kunde lägga upp bilder på sig själv när man har åkt fast av Polisen Här är jag iallafall när jag åker på 1500 kr i böter :död

Bifogat

• IMG_1287.jpg
    IMG_1287.jpg
    228.9 KB · Visningar: 2,048
Last edited:
Vill man vara outlaw med plåten så kostar det:D

inte min hoj men så är det :tummenupp

Fan vad alla är änglar nu plötsligt :tummenupp
man kanske ska ta bort tråden då:va

Var inte meningen att verka präktig eller nått.
Stoppar dom mig så kostar det också några tusingar i böter, ett val jag tog när jag flyttade och bytte saker på den helfordonstypade gumman:död

Min hoj står bakom snuten , jag hade tydligen körförbud , hade totalt glömt av det annars så är den hel godkänd , kanske inte avgasystemet men annars

Last edited:
Sluta tjôta och lägg upp bilder
popcornia6.gif

Jag vill också slänga upp några bilder men får inte det då de ingår i en förundersökning avseende våld mot tjänsteman.
Det var en snut som stoppade mig för att jag saknade reflex och jag gillade inte hans attityd så jag spöade skiten ur honom och sen så åkte jag hem och satte på hans kärring men det var mer belöning än straff tyckte hon så jag satte på hans 22-åriga dotter också.

En helt vanlig lördagkväll i Sörmland kan man säga.

Synd att jag inte har några bilder på när jag satte på polisens kärring och dotter.
Skulle man ha slängt upp de bilderna i bildforumet eller i OT-forumet?

Jag vill också slänga upp några bilder men får inte det då de ingår i en förundersökning avseende våld mot tjänsteman.
Det var en snut som stoppade mig för att jag saknade reflex och jag gillade inte hans attityd så jag spöade skiten ur honom och sen så åkte jag hem och satte på hans kärring men det var mer belöning än straff tyckte hon så jag satte på hans 22-åriga dotter också.

Synd att jag inte har några bilder på när jag satte på polisens kärring och dotter.

Hahhahhaha du kan väl gå å baka några Pizzor :D

Bilderna skulle passa i Träffar, Events & Samåkning. Du kan väl rita en teckning som visar hur det såg ut.

Aha! Tror bestämt att jag mötte er på 156:an idag. Var ute å övningskörde med kompisens fruga när det kom några mötande på slangen :) Strax däefter kom en ambulans med blåljus men det var inte ni då???

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti