BILDER: Mckursen.nu - Gelleråsen - 2006-07-31 -- 08-01

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Trots ett späckat schema hann jag med att ta lite bilder under måndagen och tisdagen.
Bilderna är okej att använda för privat bruk i det format som de är nu.
Vill någon kunna använda bilderna fritt, med bättre upplösning och utan min signatur är det bara att PM:a så kan vi nog komma överens om något :)

Alla bilder finns här: Mckursen.nu - 2006

IMG_8399.jpg

IMG_8406.jpg

IMG_8415.jpg

IMG_8515.jpg

Nitrous skrev:
2356382 Härligt, me like alot :)
Man fastnade ju på en hel del bilder, riktigt snygga bilder :tummenupp
/Nitrous
Som tack för två underbara nätter med dig skickar jag självklart över de bilder du vill ha helt utan kostnad :tungan :D

Fina bilder. Speciellt kraschbilden med sandrök över hela bakgrunden och sen en hoj som kör förbi! Kodakmoment! (hoppas det gick bra för piloten).

Riktigt snyggt! :tummenupp
Kul att få se lite bilder redan nu! Väntar på de 5000 bilder som heltidsfotograferna tog... men det lär väl ta ett tag innan de hinner fixa alla utskick.

Får väl dessutom passa på att tacka alla var med och gjorde det till två riktigt roliga och lärorika dagar på Gelleråsen. Lärde mig t.ex. att silvertejp är bra till mycket... Igen...

För de som inte gått mckursen rekommenderas det å det varmaste!

955i skrev:
2356667 Fina bilder. Speciellt kraschbilden med sandrök över hela bakgrunden och sen en hoj som kör förbi! Kodakmoment! (hoppas det gick bra för piloten).
Det gick bra med honom och hojen klarade sig också rätt bra.
roken skrev:
2356829 Riktigt snyggt! :tummenupp
Kul att få se lite bilder redan nu! Väntar på de 5000 bilder som heltidsfotograferna tog... men det lär väl ta ett tag innan de hinner fixa alla utskick.
Får väl dessutom passa på att tacka alla var med och gjorde det till två riktigt roliga och lärorika dagar på Gelleråsen. Lärde mig t.ex. att silvertejp är bra till mycket... Igen...
För de som inte gått mckursen rekommenderas det å det varmaste!
Var det du som hade det übersnygga Arlen Ness stället, svart och vitt med kängruskinn och la din hoj så att du fick meka samma kväll som Peter Lindén hade sitt föredrag?

955i skrev:
2356667 Fina bilder. Speciellt kraschbilden med sandrök över hela bakgrunden och sen en hoj som kör förbi! Kodakmoment! (hoppas det gick bra för piloten).

Det är ju jag som kör förbi, Alex känner du inte igen mig iförd strids-racing-munderingen o allt ? :va

Vet att killen fick släppa på styrkronorna och justera in gaffeln något, sen kunde han tuta vidare :)

/Nitrous

sandstream skrev:
2356590 Som tack för två underbara nätter med dig skickar jag självklart över de bilder du vill ha helt utan kostnad :tungan :D

Aaah vad du är gullig va, ska klia dig på bröstet sen eller nåt... eller inte kanske vid närmare eftertanke :D
Gör en zip eller rar fil och lägg på en URL, skulle vara grymt snällt.

Och tack själv förresten för sällskapet o sånt.

/Nitrous

Last edited:
sandstream skrev:
2357858
Var det du som hade det übersnygga Arlen Ness stället, svart och vitt med kängruskinn och la din hoj så att du fick meka samma kväll som Peter Lindén hade sitt föredrag?

Just det! Det där tokcoola stället som bara de riktiga proffsen får ha! ;)

Detalj: Det var inte jag som fick meka medan Peter höll sitt föredrag... Det var Peter som fick hålla sitt föredrag medan jag mekade. Han fick dock lova att inte störa mig allt för mycket. :D

Nitrous skrev:
Aaah vad du är gullig va, ska klia dig på bröstet sen eller nåt... eller inte kanske vid närmare eftertanke :D
Gör en zip eller rar fil och lägg på en URL, skulle vara grymt snällt.
Och tack själv förresten för sällskapet o sånt.
Det fixar jag!
Tar med ett par bilder från Mo I Rana också
roken skrev:
2358672 Just det! Det där tokcoola stället som bara de riktiga proffsen får ha! ;)
Precis :D

Var det steg 1 eller 2 som folk gick ? (eller båda ?). Jag har tänkt gå steg 2, men i år har det inte funnits tid. Kanske det blir en repris inför nästa år ?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing