BILDER: Mantorp - 2006.08.25

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Bilder från Actionpics körning på Mantorp 2006.08.25

Får INTE användas på något sätt utan min tillåtelse.

Original i 2496 x 1664 på drygt 3 MB finns att köpa för den som önskar (PM:a mig för pris).

img_9049.jpg

img_9048.jpg

img_9047.jpg

img_9034.jpg

img_9025.jpg

img_9012.jpg

img_9002.jpg

img_8969.jpg

img_8957.jpg

img_8956.jpg

Ahmagaad! Investeringen i ny utrustning har redan betalat sig. SATAN vad snygg jag är! Tack Sandstream!

har du någon bild på mej :) lr ?

hade vart kul att se

Snygg bild på yhamaha Farfar :yoparty

Men fan vilka snygga bilder! Önskar jag hade varit där och fastnat på någon av dom. Grymt!:Bugar

valmers skrev:
2409322 Aha, jag som trodde att du var Mr. GP look-alike? :va
Asså, han brukar ha en väldigt GP'isch körstil. Nu ser det ut som om det sitter fallskärm fäst någonstans i skinktrakten på honom som drar honom bakåt i sadeln. Väldigt o-Mattias'igt faktiskt. Det är en vurpad mans självförtroende vi skådar, de brukar sitta långt bak i sadeln på tryggt avstånd från hojen.

Teddy skrev:
2409417 Asså, han brukar ha en väldigt GP'isch körstil. Nu ser det ut som om det sitter fallskärm fäst någonstans i skinktrakten på honom som drar honom bakåt i sadeln. Väldigt o-Mattias'igt faktiskt. Det är en vurpad mans självförtroende vi skådar, de brukar sitta långt bak i sadeln på tryggt avstånd från hojen.

Njää... Jag har alltid suttit långt bak. Att sitta långt fram är för n00bs och tjejer. RGV-n är mindre än Aprilian, så jag får inte riktigt plats. Witness the hovering elbow och annat. Men jag kör hellre RGV än nåt nytt jävla tusenjärn, faktiskt.

Mattias skrev:
2409178 Ahmagaad! Investeringen i ny utrustning har redan betalat sig. SATAN vad snygg jag är! Tack Sandstream!
Så lite så! :)
Gottis skrev:
2409246 har du någon bild på mej :) lr ?
hade vart kul att se
Här kommer en, tog inte med den eftersom den är lite vingklippt.

img_9038.jpg

Mattias skrev:
2409434 Njää... Jag har alltid suttit långt bak. Att sitta långt fram är för n00bs och tjejer. RGV-n är mindre än Aprilian, så jag får inte riktigt plats. Witness the hovering elbow och annat. Men jag kör hellre RGV än nåt nytt jävla tusenjärn, faktiskt.
Snacket i våras, även om det verkar vara väldigt lite verkstad, sa ju att farbror skulle köra ERF på en manlig tusenkubikare. Vad gick snett? Varför leker du med tjejerna?

valmers skrev:
2409850 Snacket i våras, även om det verkar vara väldigt lite verkstad, sa ju att farbror skulle köra ERF på en manlig tusenkubikare. Vad gick snett? Varför leker du med tjejerna?

Tjaaa... ERF kanske händer nån gång. Lagsporter suger, för drar man inte ner snittet själv så är det nån annan som gör det.

Enade vi falla, ensam är stark som Stalin sa.

sandstream skrev:
2409145 Bilder från Actionpics körning på Mantorp 2006.08.25
Får INTE användas på något sätt utan min tillåtelse.
Original i 2496 x 1664 på drygt 3 MB finns att köpa för den som önskar (PM:a mig för pris).

Skitsnygga bilder! :tummenupp

Har du fler släng upp!!
Du kanske lyckades få med mig på någon bild.

Alicia skrev:
2409906 Har du fler släng upp!!
Du kanske lyckades få med mig på någon bild.
Jag har blivit lite konstnärlig och lägger bara upp de bilder som blev bra :tomten

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla