Bilder - Mantorp 11-12/9

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Här kommer våra bilder från actionpics körning på Mantorp. Det var till stor del Ahead som stod bakom kameran denna gång, men jag hann knäppa lite jag också.. :)
Vill ni ha bilderna i fullformat så ta reda på vilket img nr bilden har (det står om man klickar på mer information till höger på sidan) och kontakta mig via pm.. Bilderna är helt oredigerade bortsett från stämpeln..
Det blev mååååånga bilder, så dom ligger i tre album.. :näsblod

http://picasaweb.google.se/foto.emelie/MantorpPark08091112Del1#

http://picasaweb.google.se/foto.emelie/MantorpPark08091112Del2#

http://picasaweb.google.se/foto.emelie/MantorpPark08091112Del3#
 
Schyssta bilder! kommer att lysa upp vintermörkret till nästa gång det skall köras.
 
Fint...

Till och med jag fasnade. :)
Kan man få köpa några bilder i fullsize för att skryta med i garaget?

Kolla på "Mer info" till höger i albumet där så står det vilket nr bilden har... (IMG_xxxx) Så bara dra iväg ett PM till £m£li£ med någon mailadress som kan ta emot stora filer så skickas det sen ikväll/imorgon.
 
Fint...

Till och med jag fasTnade. :)
Kan man få köpa några bilder i fullsize för att skryta med i garaget?

Wohooo!!

IMG_6141.jpg
 

Ser ju hyffsat bra ut när jag åker rakt fram. :tummenupp
Observera att jag fick plocka fram mina crosstövlar som inte smorts in på 15 år för att jag inte hittade mina stövlar när jag packade.
Satan va ont i fötterna jag hade! :D

Kolla på "Mer info" till höger i albumet där så står det vilket nr bilden har... (IMG_xxxx) Så bara dra iväg ett PM till £m£li£ med någon mailadress som kan ta emot stora filer så skickas det sen ikväll/imorgon.

Tackar...
 
Last edited:
Ser ju hyffsat bra ut när jag åker rakt fram. :tummenupp
Observera att jag fick plocka fram mina crosstövlar som inte smorts in på 15 år för att jag inte hittade mina stövlar när jag packade.
Satan va ont i fötterna jag hade! :D



Tackar...


Värsta Whiiiliknugen !
Snygg hoj.
 
Enligt mig mycket bra bilder! :tummenupp

Kul att se sig själv på bild,,,nåja,,förstå mig rätt ;)

/WP
 
Tack så mycket :)
Gällande alla pm, jag har lite fullt upp just nu :(, men jag tar tag i det så fort jag får tid över (förhoppningsvis imorgon kväll eller torsdag kväll).. Jag har inte "glömt er".. :)
 
Jäkla goa bilder! Det enda som drar ner betyget är den väl tilltagna vattenstämpeln :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top