Några bilder från torparn. Jag har inte lagt ner något jobb på dem för det verkar viktigt att de kommer ut fort.
// Wibäck
// Wibäck
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
schysst! någon mer på nr 36# vita hondan i 600 med blåa 36 nuffror?
har du några bilder på #37 i 600?![]()
Lite skakoskärpa får du tåla...
Jag då? #11 i kungaklassen 125-400.
Tack, men ändå inte. Calle (på bilderna) hade nummer 111 igår.De låter så förfärligt 250:arna så det är svårt att ta bra bilder, men detta är det jag (knappt) törs visa.
Fast erkänn att du önskar det hade varit du.Tack, men ändå inte. Calle (på bilderna) hade nummer 111 igår.
Har du inget motoröra? Det är ju den vackraste av motorsång.De låter så förfärligt 250:arna så det är svårt att ta bra bilder, men detta är det jag (knappt) törs visa.
Tack, men ändå inte. Calle (på bilderna) hade nummer 111 igår.
Har du inget motoröra? Det är ju den vackraste av motorsång.![]()
Absolut. Finns inget mer rejsigt än lukten av A747 som förbränns i en tvåtaktare.Ja och gott luktar de också...![]()
För helvete Mattias, det fattar ju vilket spån som helst att det går sakta när du inte tittar framåt
Tips till fotografen: Använd lite kortare slutartider så blir skärpan bättre![]()
Solly! Du ser så snabb ut i din avatar... Bilden när du slickar tanken är egentligen för suddig för att läggas ut, men det ser för härligt ut.
![]()
Tack! Jag provade att sitta på cutsen för att se om det gav högre toppfart. Jag är helt övertygad om att det inte gjorde nån skillnad alls, ungefär.
Tips till fotografen: Använd lite kortare slutartider så blir skärpan bättre![]()
absolut. Finns inget mer rejsigt än lukten av a747 som förbränns i en tvåtaktare.![]()
Har du Lill-Babs som röst?Jag har naturligtvis GPS på tanken. När verkligheten och GPS-en inte stämmer överens gäller GPS-en.
Panoreringseffekt i alla ära, blir inte bilden skarp är det ganska meningslöst.Nähä? Det blir mindre panoreringseffekt också.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |