Bilder kvällsrunda Tokholm tor 3 juni 2004

smilee skrev:
Jag satt och hade picknick med familjen vid Eriksöbadet som ligger inom hörselavstånd från Bogesundsvägen. Kan det stämma att ni passerade på Bogesundsvägen vid 19.30-20.00 tiden? Mitt motoröra bedömde att det var ett större gäng twinnar och rakfyror som höll ett gott tempo. Jag missade helt denna tråd, annars hade jag gärna hängt med. Nästa gång kanske.

Kan vara så... några twinnar och så radfyror, samt hyfsat tempo.. och vi kom fram till vaxholm 19.32, ungefär... :tungan

/B

Okej, så du var på villovägar då eller? (tänkte på att de står västerås på dig).
Hoppas de gick bra med dig, samt att skadorna inte blev allt för stora på hojen!

//Niklas

Bellis skrev:
Det var jag som skrapade hojen :huvet

"Blondinen"

benkar skrev:
Kan vara så... några twinnar och så radfyror, samt hyfsat tempo.. och vi kom fram till vaxholm 19.32, ungefär... :tungan

/B

Och en gammel Honda som hörs flera mil. 102db på ena röret vilket är lika med 105 db på båda och när man slår på lite extra under belastning så tror jag nog att det låter ganska så mycket mer. Men den är godkännd i besiktningen och ljudet tycker jag i vilket fall låter vackert.

Bellis skrev:
Det var jag som skrapade hojen :huvet

"Blondinen"

Jaja inge dunka huvudet i väggen(gör ju bara ont). Det blev ju bara matriella skador och det är ju helt okey. Ragga upp ett par krashkåpor och på ett igen.

benkar skrev:

/B
Ingen konversation fick pågå där jag var den minuten eller två som ni hördes. Då ville jag ha tystnad :tummenupp

Ja, det kanske man kan säga.. tänkte vidga vyerna lite :)
Jo det gick bra med mig.. lite öm här o där. Hojen behöver rätas och få lite nya kåpor och sånt...
// Bella

campar skrev:
Okej, så du var på villovägar då eller? (tänkte på att de står västerås på dig).
Hoppas de gick bra med dig, samt att skadorna inte blev allt för stora på hojen!

//Niklas

Bellis skrev:
Jo det gick bra med mig.. lite öm här o där. Hojen behöver rätas och få lite nya kåpor och sånt...
// Bella
behöver du tröstas? ;) ... äh! jag behöver en öl.. eller 10

Bellis skrev:
// Bella
Dom som går omkull på Bogesundsvägen gör det oftast i just generatorkurvan. Du är absolut inte den första och garanterat inte den sista. Hoppas att det gick någorlunda och att din hojsommar fortsätter på ett bra sätt.

smilee skrev:
Dom som går omkull på Bogesundsvägen gör det oftast i just generatorkurvan. Du är absolut inte den första och garanterat inte den sista. Hoppas att det gick någorlunda och att din hojsommar fortsätter på ett bra sätt.
sluta smöra med 40% fett. fgdfgkjkjdfgsdfjk

cwmddd.gif

Ojdå! Det blev visst fel.... ni fattar vad jag menar ändå :tungan

QUOTE=Bellis]Har jag redan...tar det nästa gång jag kommer till Stocholm :tummenupp[/QUOTE]

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT