Bilder/kommentarer MC-dag Kungsan och AfterKungsanSporthojHojrunda lör 17 maj

benkar skrev:
14. Dags åka vidare mot Rånäs, bara för att upptäcka hästvagn, och lite senare möta farbror blå på 2 hjul...

attachment.php

Har aldrig uppfattat namnet på mannen med r1:an på bilen..
Med tanke på att han siktar ut på en åker så får man väl anta att han är stockholmare iaf.. ;)

Skicka ett PM eller nått..

Last edited:
Jo det var skoj i lördags :) Precis lagom många hojar och en bra mix. Herr Buell säger att han inte har tid att hänga på forumet (på vårt jobb JOBBAR vi faktiskt..ehhrrmm..iaf somliga *host*) men jag har sagt till honom att man faktiskt inte behöver spamma så våldsamt för att passa in i gänget :D så vi får se vad som händer. Fler hojturer vill han iaf vara med på, det verkar helt klart.

Cale skrev:
attachment.php

Har aldrig uppfattat namnet på mannen med r1:an på bilen..
Med tanke på att han siktar ut på en åker så får man väl anta att han är stockholmare iaf.. ;)

Skicka ett PM eller nått..

Jag gissar på L-Born. Någon rätta mig om jag har fel. Ja, Retta verkar ju inte vara rätt fordon på en åker, plogen sitter för högt, men vi Stockholmare har inte råd med mer än en traktor... ;)

/B

ja, kungsan sög verkligen....
såg bara en massa skinnvästar som stod å blängde på varandras kromade skinnfranshojjar.

fransarna gillar väl mest att äta hamburgare å dricka folköl... medans andra gillar att köra :D

Raggarn skrev:
ja, kungsan sög verkligen....
såg bara en massa skinnvästar som stod å blängde på varandras kromade skinnfranshojjar.

fransarna gillar väl mest att äta hamburgare å dricka folköl... medans andra gillar att köra :D

Omväxling förnöjer... fika, blänga på varandras hojar och ljuga lite om hojåka är också trevligt... ;) Vi var som synes några som hann med både en sväng bland hojhandlare mm i Kungsan, och en 20-mils hojrunda efteråt. Hade det bara funnits 300-400 "sporthojar" på plats (förutom att det fanns hyfsat många där åtminstone runt 12-13-tiden) så hade det nog varit riktigt trevligt, alltid kul med många Sporthojar på samma plats, och hade varit fler bekanta att säga hej till!

En "kul" grej med glidarna i klar majoritet var att "Sporthojarna" helt klart stack ut ut från den stora massan hojar och drog till sig allmänhetens intresse betydligt mer än glidarhojarna :D

/B

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...