Bilder Knutstorp 1-2 Juli Actionpics

Snygga bilder som vanligt Trigger och Trinity :)

Själv hade jag med mig kamera, 5 minneskort, olika objektiv mm och det vart 5 bilder sammanlagt under 2 dagar... fast jag hade en massa annat och göra hela dagarna i alla fall.

Trigger: MACIEJ, MACIEJ, MACIEJ!!! :D:D:D

Kanyl!

Jättefina bilder Mr M!

Kommer du och frun till Åsen 29:e? Så kanske jag kan fastna på bild med Rizla suckan innan jag säljer den och byter (Som jag gör 23 gånger per år fast jag säger till mig själv att ha kvar samma hoj i minst 3 år) ha ha

Såg ut som ni hade bra väder.

Återigen,,fina bilder! :tummenupp

/Willes Pappa

Röd Retta med fokus på filmning, det ser ut som han tittar i kameralinsen medans han kör.

Jag blir ju så rädd när jag kör men om man tittar i kameran istället så tror man att man sitter hemma i tv-soffan och då vågar jag köra lite fortare :)

Ska bara lära mig hur man redigera filmerna ( få ner dem i storlek och framför allt speeda upp dem ) i något lämpligt program så ska jag dela med mig av illa spårval :)

/ Stefan

Tack :)
Vi hade kunnat låna dina minneskort för våra 5 tog slut :va

P.S Ditt namn är jättesvårt ;)

Snygga bilder som vanligt Trigger och Trinity :)

Själv hade jag med mig kamera, 5 minneskort, olika objektiv mm och det vart 5 bilder sammanlagt under 2 dagar... fast jag hade en massa annat och göra hela dagarna i alla fall.

Trigger: MACIEJ, MACIEJ, MACIEJ!!! :D:D:D

Ca 1700bilder på väg in på Servern...hua.
Obs Trinity har tagit en hel del av plåtarna också.
Nästan alla vidvinkelbilder är lätt oskapra men skickas med om någon nu skulle vilja se ungefär hur det vart.

fan det tog ett tag att gå genom bilderna :)

Kul att ni fotade så mycket, en hel del riktigt bra bilder.

Ja det bidde jäkligt många bilder. Blir nog att dela upp bilderna mellan grupperna i fortsättningen.

Många bilder är "standard" och glädjer säkert de som inte har så mycket innan. Men det finns även serier med lite fetare bilder :)

Blev ju bra bilder med klubban i hårnålen dag 1, synd att min hoj är så ful samt att jag inte lutar i kurvorna, kan du photoshoppa mig så jag ser snabb och snygg ut.

Ja det bidde jäkligt många bilder. Blir nog att dela upp bilderna mellan grupperna i fortsättningen.

Många bilder är "standard" och glädjer säkert de som inte har så mycket innan. Men det finns även serier med lite fetare bilder :)

Lägg nu upp en fet bild på Eslöv över krönet med lite lutning, han kommer inte att hitta sig själv bland alla tusen bilder :)

En teaser tack :tummenupp

/Nitrous

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25