[BILDER JKay] Sturup Raceway 080713

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Hej hopp! 300 bilder blev....ca 90 kvar. :huvet Ett par bra trots allt. Tog ett smakprov bland godkända bilder. Skulle du inte hitta dig så fråga. Alla kom inte med ens efter sorteringen. Observera att bilderna är mina och finns att köpa. Håll till godo!

http://www.jkay.se/?p=173

Har du någon bild på vit röd r6-07 svart ställ grå hjälm körde eftermidag i röd grupp.

/sammi

:tummenupp Tänk om jag också kunde fastna någon gång. Em, röd grupp,svart Gixxer 1000k7,röd/svart skinnställ och blå/gul hjälm.

Har du någon bild på vit röd r6-07 svart ställ grå hjälm körde eftermidag i röd grupp.

/sammi

Jag hade....:gnissla
Den var dock inte bra. Så den åkte i skroten.

:tummenupp Tänk om jag också kunde fastna någon gång. Em, röd grupp,svart Gixxer 1000k7,röd/svart skinnställ och blå/gul hjälm.

Nej, tyvärr inte. Trodde jag fått med dig men jag hade tagit på han med gul 46 hjälm. :( Jag kom ihåg dig från banan.

Last edited:
Feeeta bilder, i vanlig ordning...:tummenupp

Mvh,

/sammi
"Hillbilly Racing" ?

Slipon och inflyttad skylt?

Har isf bild på båda er två, dock inte alls i Jkay-kvalitet, men det är en bild iallafall..

Last edited:
Ville bara säga att de känns som att idag stod ja för dagens kalkon...första gången på bana o man vurpar på 4-5e varvet (tror de va de)...

men men....fram tills dess kändes de sketebra o måste säga att om allt hade gått som de skulle så hade de vatt helt jävla fantastiskt...så fort stukningen läker ordentligt (läses: så pass bra att ja kan köra igen) så kommer ja definitivt att va me igen...

//Ado

"Hillbilly Racing" ?

Slipon och inflyttad skylt?

Har isf bild på båda er två, dock inte alls i Jkay-kvalitet, men det är en bild iallafall..

Jepp:) "Slipon och inflyttad skylt?" stämmer bra på mig. Kan du skicka eller lägga upp här?

:yoparty Lysande som vanligt!

Fanns det några fler bilder där Gamle blir jagad? :D Eller omkörd :tungan
Eller där man försöker styla.... :gnissla

JKay = :Bugar

Last edited:
:yoparty Lysande som vanligt!

Fanns det några fler bilder där Gamle blir jagad? :D Eller omkörd :tungan
Eller där man försöker styla.... :gnissla

JKay = :Bugar

Noope bara när jag röker dig :tummenupp :tuttar Synd att han inte fotta utgången på start o mål :) hade blivet snygga sprattelblider:rolleyes:

Snyggt som vanligt jkay:tummenupp

Last edited:
Noope bara när jag röker dig :tummenupp :tuttar Synd att han inte fotta utgången på start o mål :) hade blivet snygga sprattelblider:rolleyes:

Snyggt som vanligt jkay:tummenupp

Jepp, hade blivit fina bilder. 2 st som tokbromsar mitt i kurvan :gnissla
Där var man inte så tuff... :näsblod
Men det gick iaf bra för oss. Trots att man var ute o vände i sandfållan... :)

Någon som vet något om killen som high sidade?

Last edited:
Tack alla! Har insett att mer brännvidd is da Shit! Detta blir fan dyrt! Jävla Patrik! :mad:

Ville bara säga att de känns som att idag stod ja för dagens kalkon...första gången på bana o man vurpar på 4-5e varvet (tror de va de)...

men men....fram tills dess kändes de sketebra o måste säga att om allt hade gått som de skulle så hade de vatt helt jävla fantastiskt...så fort stukningen läker ordentligt (läses: så pass bra att ja kan köra igen) så kommer ja definitivt att va me igen...

//Ado

Du frågade efter en bild innan vurpan och ja, nu hittade jag en att lägga ut! :)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul