[BILDER JKay] SRW 070617

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Ännu en gång har lugnet lagt sig över Sturup, dårarna har åkt hem och kaninen i BMW-kurvan kan få ro. :hihi

Idag har jag testat en ny sak, inte helt lätt och jag lyckades inte heller....men det beror på begränsningar på banan, begränsningar i min kamera och sen säkerheten. Jag stog, som en del märkte, i nerförsbacken efter andra krönet. Den ner mot BMW. Jag ville ha en bild liknande den som någon tog på Rossi en gång. Nu är SRW inte svängd på det hållet men jag hittade en liknande bild som beskriver vad jag menar.....det gick inte! :huvet

rossi21_05.jpg

Nåja...ni kan roa er med Ullmans försök att få till en bra bild och där det är tänkt att jag ska fånga den. :gnissla Sudd sudd sudd......! :mad:

Mitt bidrag av dagens övningar SRW 070617

:yoparty

Ahhh, dom var väl inte så illa? Synd att nr 2 inte är skarp.
3an på Ullman är riktigt fräck men varför i helsike ska det vara en orange stång i mitt i allt. Jäkla otur. En sån bild på mig hade jag satt upp som poster på ena väggen :D

Ja, Corben, jag sa till TTR6 att den måste kapas bort! Fasen inte finnas mitt i bildfånget! :mad: Men han vågade inte....:hihi

Balla bilder...:tummenupp

Nu racersnigel i röd grupp.
Sydskanes Emse

Mvh,

Riktigt kul med den nya vinkeln över krönet :tummenupp till dig. Fortsätt så. Synd på skärpan bara och den oranga pregen, annars hade det blivit riktigt bra.

Antar att det är medvetet gjort att alla bilderna från bmw-kurvan(för det är det väl) är tagna så att hojarna ligger ut ur bilden sas. Ser själv att hojen ligger så den är på väg in i bilden. Men o andra sidan så missar man kurvan i bakgrunden. Nja, bara liten tanke. Smaken är delad...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman