Bilder Jentecupen o Rookie 1000, Bike Week

Mkt fina bilder Sålflaj:tummenupp
Lovar att hålla mig på hjulen nästa gång det är dags för dig att plocka fram kameran ;)

Åsa #96 skrev:
Mkt fina bilder Sålflaj:tummenupp
Lovar att hålla mig på hjulen nästa gång det är dags för dig att plocka fram kameran ;)

Grym bildserie! Allt för lite action!
Hur är knät?

CorbenDallas skrev:
Grym bildserie! Allt för lite action!
Hur är knät?

Knät har faktiskt klarat sig bra, trotts att skinnstället nu är förklätt min silvertejp på höger knä. Känner bara av det när jag springer eller kör in-lines.

:bow för alla skydd man klär på sig innan man ska ut och åka. Kan kännas dyrt att köpa, men OJ så viktigt att ha om/när man klotar :tummenupp

Re: Re: Bilder Jentecupen o Rookie 1000, Bike Week

EazyLiving skrev:
Fick du nåt på NSB?

Ja, en del har jag från NSB men inte mycket bra från racet. Tyvärr har jag nog knappt nån bild alls på dig och jag undrar varför...jag brukar nämligen försöka ta på dom jag känner. Men när jag tänker efter vet jag inte hur du ser ut i hojmundering nuförtiden av nån anledning och inte har jag haft koll på vilket nummer du har heller. Det ska bli bättring på det...du får väl komma och presentera dig i mc-fracken nån gång då :)

Re: Re: Re: Bilder Jentecupen o Rookie 1000, Bike Week

ZoulFly skrev:
Ja, en del har jag från NSB men inte mycket bra från racet. Tyvärr har jag nog knappt nån bild alls på dig och jag undrar varför...jag brukar nämligen försöka ta på dom jag känner. Men när jag tänker efter vet jag inte hur du ser ut i hojmundering nuförtiden av nån anledning och inte har jag haft koll på vilket nummer du har heller. Det ska bli bättring på det...du får väl komma och presentera dig i mc-fracken nån gång då :)

Kan det månne vara för att jag kör för fort.... ?? :p

Nr 21, Svart/grått/silver Halvarsson och Silver/svart X-Lite hjälm.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back