Vi var där för att leka med våran recebil på isen då det plöttsligt dök upp ett par hojar och en quad.
Eftersom det här är ett forum för MC så postar jag endast hoj-/quad-bilderna.
Det blir en bilbild endå..
Eftersom det här är ett forum för MC så postar jag endast hoj-/quad-bilderna.
Det blir en bilbild endå..
