Bilder ifrån RR träning & ERF på Falken

abstruse skrev:
Tack själv! Var kanontrevligt att träffa på såväl nya som gamla, bekanta ansikten. Peno, McUr, Ankan, Goofmannen, Metallis, Gammel-smurfen, Valmers, Palte, Jiwe och sist men inte minst: Äntligen fick man träffa myten, mannen, legenden - BINGO!

Har var äckligt lik den där italienske gay-schlager-disco-stjärnan med för små badbyxor som var uppe på en tråd för något sekel sedan. :D Gammel-Micke har ju alltid hävdat att de skulle kunna vara tvillingar, men jag trodde aldrig att det verkligen var sant. :tungan

Syster och jag hade bara lite dålig timing när vi kom fram och presenterade oss, tillfället kunde ju minst sagt ha varit bättre valt. Någon ur teamet hade just kraschat ERF-hojen och stackars Bongo hade bara fått kört några minuter på kvalet om jag fattat saken rätt.

Nåväl, kul att träffa er alla igen, samt en hel hög vilka jag säkert glömt att nämna. Emellertid, vete katten om det var så smart att åka ner till Falken, blev ju toksugen på att börja tävla igen... :gnissla

Btw, var var Chrulle och Gubbstrutten?
Man känner sig ganska dum när man står och håller upp de vidöppna byxorna med ena handen och hälsar på folk med den andra :gnissla :lol

Bingo skrev:
Ähum... Jag misstänker att jag har del i den hastiga avfärden. Han och Acrid såg lite chockade ut :rodnar

När du näst intill näckade i ett halvöppet tält, då blev det för mycket. Jag har faktiskt ett ansvar som storebror när jag tar med syster ut på tillställningar som dessa.

Syster var likblev hela vägen hem och vid ett flertal tillfällen var jag tvungen att ta fram luktsaltet för att bringa henne åter till verkligheten. Hon yrade osammanhängande och tillika oavbrutet tills vi slutligen var på trygg, västgötsk mark. Jag lyckades inte tyda några längre fraser men kunde urskilja enstaka kommentarer som: "Slutet är nära", "Loket lever" och "Heja FBK". Det sistnämnda brukar hon iofs brista ut i lite då och då under vintersäsongen, men det bekräftar å andra sidan bara vad jag alltid har misstänkt... :crash

Bingo skrev:
Man känner sig ganska dum när man står och håller upp de vidöppna byxorna med ena handen och hälsar på folk med den andra :gnissla :lol
Regnrocksgubbe i depån :mad:

valmers skrev:
Vi hade flera halvnäckande gubbar i vår depåbox. En hade till och med blivit tvungen att köpa större skinnställ.
Nu kommer du att få smisk av spärrballongen :D

Måste säga att det var en ypperligt trevlig sön med många glada återblickar till gångna säsonger. Riktigt kul att det blev såpass jämt mellan The botten och Team evil. :)

Jocke: Ska du åka fort på småvägar runt falken så ska du be klockbertil om en tur i den skenförsäkrade, DET är en upplevelse kan jag lova. :)

t-rex skrev:
Inga sena flighter i Amsterdam för min del den helgen. Jag kommer. Samåkning från Götet?

Gärna. Dotern skall nog med, så det får bli bil ner för min del.

abstruse skrev:
Nu tilll helgen? Helgen som i den här veckan? Scheisse isf! Hade varit kul att åka och kika på Anderstorp då jag själv aldrig kört den banan och så är det ju hyffsat nära. Tyvärr har jag dock match i Götet nu på lördag.

Hitta på en bättre undanflykt Dove-Kid. Racen går på söndag.

abstruse skrev:
Nu tilll helgen? Helgen som i den här veckan? Scheisse isf! Hade varit kul att åka och kika på Anderstorp då jag själv aldrig kört den banan och så är det ju hyffsat nära. Tyvärr har jag dock match i Götet nu på lördag. :näsblod

Det är lugnt. Vi plockar med dig, åk bara inte hem till skogen imellan!

Äsch, det är ju först helgen därpå som EMR intar Anderstorp. Varför åka dit på ett simpelt SM-arrangemang?

Snillen spekulerar o hoppas på det bästa....

Strider o han som surrar.....

Bifogat

• snillen.jpg
    snillen.jpg
    52.9 KB · Visningar: 72
Freppa skrev:
Men det är något fel! Humlan har ingen Bluetooth-dongel i sitt öra. Är han sjuk?

Han kanske har kommit till insikt med att det är skadlig strålning..... ehh.... eller något.

Freppa skrev:
Men det är något fel! Humlan har ingen Bluetooth-dongel i sitt öra. Är han sjuk?
OM han är!? Oh boy, du skulle bara veta :gnissla

Strider skrev:
Nej, han är inte alls sjuk. Han står just och begrundar och kommer till insikt att han har en större famtid inom RR vid depåräcket istället för ute på banan. För såna djupa analyser kan man ju inte telefonjox i örat.
Precis som du mao :rofl

GSXR1100R skrev:
Precis som du mao :rofl

Vi väntar bara på att du ska ta det steget....

1. GSXR123456789R
2. Även en annan ikon som bytt 2 hjul mot lins !

Bifogat

• mike.jpg
    mike.jpg
    45.9 KB · Visningar: 70
  • moss.jpg
    moss.jpg
    49.6 KB · Visningar: 68
Last edited:
Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti