Peno skrev:Eller hur!!??
Vad är oddsen för att han dyker upp på Anderstorp också?
Reversed psychology! Bah! Vad billigt! Bättre kan du Peno!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Peno skrev:Eller hur!!??
Vad är oddsen för att han dyker upp på Anderstorp också?
Man känner sig ganska dum när man står och håller upp de vidöppna byxorna med ena handen och hälsar på folk med den andraabstruse skrev:Tack själv! Var kanontrevligt att träffa på såväl nya som gamla, bekanta ansikten. Peno, McUr, Ankan, Goofmannen, Metallis, Gammel-smurfen, Valmers, Palte, Jiwe och sist men inte minst: Äntligen fick man träffa myten, mannen, legenden - BINGO!
Har var äckligt lik den där italienske gay-schlager-disco-stjärnan med för små badbyxor som var uppe på en tråd för något sekel sedan.Gammel-Micke har ju alltid hävdat att de skulle kunna vara tvillingar, men jag trodde aldrig att det verkligen var sant.
![]()
Syster och jag hade bara lite dålig timing när vi kom fram och presenterade oss, tillfället kunde ju minst sagt ha varit bättre valt. Någon ur teamet hade just kraschat ERF-hojen och stackars Bongo hade bara fått kört några minuter på kvalet om jag fattat saken rätt.
Nåväl, kul att träffa er alla igen, samt en hel hög vilka jag säkert glömt att nämna. Emellertid, vete katten om det var så smart att åka ner till Falken, blev ju toksugen på att börja tävla igen...![]()
Btw, var var Chrulle och Gubbstrutten?
Bingo skrev:Ähum... Jag misstänker att jag har del i den hastiga avfärden. Han och Acrid såg lite chockade ut![]()
Regnrocksgubbe i depånBingo skrev:Man känner sig ganska dum när man står och håller upp de vidöppna byxorna med ena handen och hälsar på folk med den andra![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Regnrocksgubbe i depån![]()
Vi hade flera halvnäckande gubbar i vår depåbox. En hade till och med blivit tvungen att köpa större skinnställ.Webspy skrev:Finns många märkliga varelser i depån.....
Nu kommer du att få smisk av spärrballongenvalmers skrev:Vi hade flera halvnäckande gubbar i vår depåbox. En hade till och med blivit tvungen att köpa större skinnställ.
t-rex skrev:Inga sena flighter i Amsterdam för min del den helgen. Jag kommer. Samåkning från Götet?
abstruse skrev:Nu tilll helgen? Helgen som i den här veckan? Scheisse isf! Hade varit kul att åka och kika på Anderstorp då jag själv aldrig kört den banan och så är det ju hyffsat nära. Tyvärr har jag dock match i Götet nu på lördag.
För närvarande ger Svenska spel en hundring tillbaka på en satsad tiaabstruse skrev:Reversed psychology! Bah! Vad billigt! Bättre kan du Peno!![]()
![]()
abstruse skrev:Nu tilll helgen? Helgen som i den här veckan? Scheisse isf! Hade varit kul att åka och kika på Anderstorp då jag själv aldrig kört den banan och så är det ju hyffsat nära. Tyvärr har jag dock match i Götet nu på lördag.![]()
Peno skrev:Hitta på en bättre undanflykt Dove-Kid. Racen går på söndag.
Vi sopar ihop resterna och låter frakta dem till ARC för sista smörjelsen i vederbörligt andaktig miljö om så erfordras.abstruse skrev:Det är inte säkert jag lever på söndag.![]()
Freppa skrev:Men det är något fel! Humlan har ingen Bluetooth-dongel i sitt öra. Är han sjuk?
OM han är!? Oh boy, du skulle bara vetaFreppa skrev:Men det är något fel! Humlan har ingen Bluetooth-dongel i sitt öra. Är han sjuk?
Precis som du maoStrider skrev:Nej, han är inte alls sjuk. Han står just och begrundar och kommer till insikt att han har en större famtid inom RR vid depåräcket istället för ute på banan. För såna djupa analyser kan man ju inte telefonjox i örat.
GSXR1100R skrev:Precis som du mao![]()
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |