Bilder ifrån min första RRhelg

Alltså BB, kör du så här?! :eek: Blir det inte tröttsamt?
Jag vågar inte tänka på vad som händer med dig när krockkudden löser ut vid en krock!

Bifogat

• img-001.jpg
    img-001.jpg
    20.2 KB · Visningar: 366
Äsch då, det blir bättre med körningen efter ett tag. Det går att köra bil utan att få ont i axlar, rygg och nacke. Men övningskör ALDRIG med Jenny!!

Men Jannica då! Drömde du att du kröp ner bakom kåpglaset på en rejsmaskin när du körde bilen eller? :crash :hej De e inte roligt att sitta sådär om airbagen skulle få för sig att lösas ut :eek:

EDIT: Ooops, JOS hann före :rodnar

Chrille skrev:
Äsch då, det blir bättre med körningen efter ett tag. Det går att köra bil utan att få ont i axlar, rygg och nacke. Men övningskör ALDRIG med Jenny!!

Äsch! Då skulle hon få lära sig nyttiga grejer som hur man bäst dodgar bilar in i rondell och hur man kör om på insidan. Sådant är nyttigt om man vill komma fort fram i trafiken.

Rolig på kort förresten. Tycker inte jag ser särskilt rolig ut. Bara ful, eller möjligen full...

Bilden på Stockholmstvillingarna Fredrik och Nisse tycker jag är fullkomligt lysande! Är det något slags mode häruppe som jag inte har fattat?

Macho Woman skrev:
Bilden på Stockholmstvillingarna Fredrik och Nisse tycker jag är fullkomligt lysande! Är det något slags mode häruppe som jag inte har fattat?

Blåklader rulezzzz :D Ja, rr-åkare på rookienivå är en simpel skara som ni ser. Allt går till däck och startavgifter :squid

När man ska på fest tar man ju fram bästa skjortan

JoS skrev:
Alltså BB, kör du så här?! :eek: Blir det inte tröttsamt?
Jag vågar inte tänka på vad som händer med dig när krockkudden löser ut vid en krock!

haha tänkte åxå på den bilden.. ser ut som övningskörning :D :notme

Bilden när jag övningskör är såklart en fejkad bild.
Måhända att jag sitter nära, men det är ju så innan man lärt sig att armbågen skall hänga i fönsret och att kroppen skall luta inåt i bilen.

Damen med skägg? :skrämd

Bikerbitch skrev:
Bilden när jag övningskör är såklart en fejkad bild.
Måhända att jag sitter nära, men det är ju så innan man lärt sig att armbågen skall hänga i fönsret och att kroppen skall luta inåt i bilen.

Körställningen kommer bli mindre smärtsam när du vänjer dig vid att du itne behöver se så nära bilen hela tiden, men det är sån som man snappar med tiden. Bättre att vara för försiktig än för fräck.

Chrille skrev:
Körställningen kommer bli mindre smärtsam när du vänjer dig vid att du itne behöver se så nära bilen hela tiden, men det är sån som man snappar med tiden. Bättre att vara för försiktig än för fräck.

Absolut. Jag har ännu bara startat min bilkarriär och då ser man ut som en gammal tant där man sitter med ett krampaktigt tag i ratten och ögon stora som tefat. Eller inte. Pappa bad mig (sist vi körde) vänligen hålla i ratten med två händer istället för att gestikulera med ena handen när jag pratade.

Satsar på körkort vid årsskiftet. Lika bra att ha stor bil på en gång också om hojen skall få plats när man skall köra bana :rock

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025