Bilder ifrån Falken 2/6

alakhai skrev:
Jag håller med dig där, vill inte heller bli frånkörd av rookiesar mera så jag satsar på Std600 i Falkenberg istället!! :tungan :tummenupp
Har ju trots allt kört 3 tävlingar nu, måste väl räcka?! :rolleyes: :)

vad e det här för exter :va skall du klassa upp dig :confused:

spyan skrev:
vad e det här för exter :va skall du klassa upp dig :confused:
Fler b-förare skulle fundera på det :7peta

När b-förare på sviestad kör ca 2sek över varvrekordet bör det vara obligatoriskt med uppklassning.

ja du har rätt ! men säj det till rossi när han sätter varvrekord åxå,att han får klassa upp sig !! :lol
har inte råd/tid att skaffa ny hoj ! men man får se vad som händer :yoparty

de va ju minin som satte varvrekordet på 51.671. :tummenupp
å han e ju ingen b-förare :va

Last edited:
spyan skrev:
ja du har rätt ! men säj det till rossi när han sätter varvrekord åxå,att han får klassa upp sig !! :lol
har inte råd/tid att skaffa ny hoj ! men man får se vad som händer :yoparty
Rossi är redan a-förare :7peta
Din hoj passar väl in i SS600?

oscar skrev:
Helt rätt! Ska bli kul att se, men du får nog kämpa lite mer för 1a-platsen nu... :D

Ja fy faen, kör ju som psykopater i Std600.. Särskilt på Falken då det är ett SM/SO... Men va tusan, tjänar inga pengar i nån av klasserna så det e bara att göra sätt bästa för att inte bli varvad för många ggr... :död

alakhai skrev:
Ja fy faen, kör ju som psykopater i Std600.. Särskilt på Falken då det är ett SM/SO... Men va tusan, tjänar inga pengar i nån av klasserna så det e bara att göra sätt bästa för att inte bli varvad för många ggr... :död

Ja för att köra som Nilsson förra året så får man se till att gasa! :brinnerup

alakhai skrev:
Viktigaste där verkar klart vara att inte släppa gasen en millimeter.. O då märker man oxo hur långt ut man behöver ligga innan man svänger in i böjen.. Med din trähäst får du ju säkert slicka vänsterlinjen innan sista högern..
Va satan :4skrika om 4 år kan jag ju köra classic racing med Missilen, om jag kör alla träningar i 4 år så borde jag kunna vinna classic cup då :tungan

När du välte min hoj så blev det skador för 15:- :rofl

magnus_moss skrev:
Var glad att du fick tebax din "Biltema 19,95:-"-kanna. Ställa in den i min bil på det viset! :lol
Jag snodde 5 grejor ur din buss igår, gissa vad :va

alakhai skrev:
Filåååååt.... :näsblod

men du borde ju hållt i den bättre lixom... :)
Om jag får välta din Hynda nästa gång så är vi kvitt :tummenupp
Jag tog på mig handskarna när jag bad om hjälp, lätt hänt i stress & kaos racing AB, men som sagt så körde jag snabbare när jag blev lite elak, ditt jobb blir att välta min hoj på alla körningar nu så att jag kan tända till :lol

GSXR1100R skrev:
Om jag får välta din Hynda nästa gång så är vi kvitt :tummenupp
Jag tog på mig handskarna när jag bad om hjälp, lätt hänt i stress & kaos racing AB, men som sagt så körde jag snabbare när jag blev lite elak, ditt jobb blir att välta min hoj på alla körningar nu så att jag kan tända till :lol
:D :lol JA, för faen... Det tackar jag gärna ja till!! Kan jag få sparka lite på den oxo emellanåt?!! :banana Kanonskönt att få ut sina aggretioner på döda fula :rolleyes: ting!!...

:tummenupp

alakhai skrev:
:D :lol JA, för faen... Det tackar jag gärna ja till!! Kan jag få sparka lite på den oxo emellanåt?!! :banana Kanonskönt att få ut sina aggretioner på döda fula :rolleyes: ting!!...

:tummenupp
Skönt med gammalt mög ibland, inte så kul att lappa ihop en ny CBR600 :rolleyes:

alakhai skrev:
Naä, det kanske det inte e?! Jag vet inte så noga :rolleyes: , passa på att fråga Packálen nu. Han har visst en att lappa ihop!! :näsblod
Det fixar han snabbt, han såg rätt cool ut efter vurpan, en stabil gosse som kommer att komma långt... ut i sandfållan :tungan

alakhai skrev:
Jao, så får det bli.. Inte hört att man ska sluta när man e på topp?!?! :tummenupp
Uppklassad redan nu, Brink huka dig nu kommer Alkishajen och tar dig.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026