Bilder ifrån dagens mysmeck hos valmers - Eller blåryk är skit

Nyteknik skrev:
Jag ser fram emot att ta upp tråden där Nr18 i våras skrev något i stil med "Visa mig den tvåtaktsförare som över en säsong meckar mindre än vilken fyrtaksförare som helst."

:hihi
Med Mumlan som inhyrd mek kan vad som helst rasa.

Nyteknik skrev:
Jag ser fram emot att ta upp tråden där Nr18 i våras skrev något i stil med "Visa mig den tvåtaktsförare som över en säsong meckar mindre än vilken fyrtaksförare som helst."

:hihi

Tja, kör man inget så behöver man inte meka heller, vad har du fått ihop hittils? 5 mil?

Sen räknas väl däckkrängning och pumpning som mek... :hihi

Valmers ser ut att vara på benen på riktigt igen. :tummenupp
Du vart stapplig som en gammal gubbe senast jag såg dig. :tungan

MrGooFy skrev:
Valmers ser ut att vara på benen på riktigt igen. :tummenupp
Du vart stapplig som en gammal gubbe senast jag såg dig. :tungan

Ingenting som inte lite sprit kan råda bot på! Det kommer nog att bli stappligt nog.

valmers skrev:
Det vete fan, det är väl ingen som vill äga såndant mög?

valmers skrev:

Om ingen vill ha den köper jag den. Hade en sån som min första tunga hoj "men god förbjude" jag bytte den mot en Suzuki GSXR750-91:a

Om jag får tag i den låvar jag att inte köra på bana med den - Gathojar på gatan och racerhojar på racerbanan.

Valmers kan du fixa fram numret till ägaren eller bara regnr och jag får köpa den så bjuder jag dig på en dunk diesel eller kanske lite smörjolja

Nordgren skrev:
Om ingen vill ha den köper jag den. Hade en sån som min första tunga hoj "men god förbjude" jag bytte den mot en Suzuki GSXR750-91:a

Om jag får tag i den låvar jag att inte köra på bana med den - Gathojar på gatan och racerhojar på racerbanan.

Valmers kan du fixa fram numret till ägaren eller bara regnr och jag får köpa den så bjuder jag dig på en dunk diesel eller kanske lite smörjolja

Ring 0545 31139 Mc Delar i Karlstad, den har gått 4000 mil... många kolvar blir det

valmers skrev:
Per månad, nej.

När jag mätte upp mina kolvar efter dryga 3000 mil, varav 1000 relativt hårt trimmade, så låg samtliga kolvar inom förslitningstoleranserna -med marginal. En av kolvarna låg t.o.m. inom tillverkningstoleranserna (dvs som de nya från fabrik tillåts ligga inom).

Fan vad folk snackar skit ibland, om saker de fan inte har koll på.

En 2T är inte underhållsfri, men vilken jävla typ av hoj är det?

En annan intressant iaktagelse är ju att de som verkligen provat en 2T 500:a oftast tycker det är en jävligt kul maskin, knappast praktisk etc, men ett lustigt litet djur.

De som inte ens provat och ändå snackar en massa blåser bara runt en massa varmluft, IMNSHO.

/J

Man får väl tacka Johannes som behövligt tar ner de okunnande på jorden igen..

*/ ?>
Back