Med Mumlan som inhyrd mek kan vad som helst rasa.Nyteknik skrev:Jag ser fram emot att ta upp tråden där Nr18 i våras skrev något i stil med "Visa mig den tvåtaktsförare som över en säsong meckar mindre än vilken fyrtaksförare som helst."
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Med Mumlan som inhyrd mek kan vad som helst rasa.Nyteknik skrev:Jag ser fram emot att ta upp tråden där Nr18 i våras skrev något i stil med "Visa mig den tvåtaktsförare som över en säsong meckar mindre än vilken fyrtaksförare som helst."
![]()
Nu j-r, Mumlis gjorde vad han kunde, da killed suka is dead...valmers skrev:Med Mumlan som inhyrd mek kan vad som helst rasa.
Vi är döda med dig i sadeln.GSXR1100R skrev:Nu j-r, Mumlis gjorde vad han kunde, da killed suka is dead...
Team managern ska sätta ihop ett bra lag, inte mitt fel om du misslyckasvalmers skrev:Vi är döda med dig i sadeln.![]()
http://www.fullrulle.nu/gallery/Karlstad040722oFFkeFF skrev:Try it, you might like it.. Men förmodligen skulle du inte våga..
Nyteknik skrev:Jag ser fram emot att ta upp tråden där Nr18 i våras skrev något i stil med "Visa mig den tvåtaktsförare som över en säsong meckar mindre än vilken fyrtaksförare som helst."
![]()

Det är bara kärringar som bantar.MrGooFy skrev:Valmers ser ut att vara på benen på riktigt igen.![]()
Du vart stapplig som en gammal gubbe senast jag såg dig.![]()
MrGooFy skrev:Valmers ser ut att vara på benen på riktigt igen.![]()
Du vart stapplig som en gammal gubbe senast jag såg dig.![]()
Chris Ash skrev:Tja, kör man inget så behöver man inte meka heller, vad har du fått ihop hittils? 5 mil?
Sen räknas väl däckkrängning och pumpning som mek...![]()

valmers skrev:Det vete fan, det är väl ingen som vill äga såndant mög?
valmers skrev:
Nordgren skrev:Om ingen vill ha den köper jag den. Hade en sån som min första tunga hoj "men god förbjude" jag bytte den mot en Suzuki GSXR750-91:a
Om jag får tag i den låvar jag att inte köra på bana med den - Gathojar på gatan och racerhojar på racerbanan.
Valmers kan du fixa fram numret till ägaren eller bara regnr och jag får köpa den så bjuder jag dig på en dunk diesel eller kanske lite smörjolja
Eller bara smörj?Nordgren skrev:Valmers kan du fixa fram numret till ägaren eller bara regnr och jag får köpa den så bjuder jag dig på en dunk diesel eller kanske lite smörjolja
Ring dessa tjommar: http://www.mc-shopen.se/index.shtml Tror knappast den är till salu, dock.GSXR1100R skrev:Ring 0545 31139 Mc Delar i Karlstad, den har gått 4000 mil... många kolvar blir det
Nu menar du väl bromskolvarna, jag syftar på motorkolvarnaoFFkeFF skrev:Inte fler än fyra...
Per månad, nej.oFFkeFF skrev:Inte fler än fyra...
valmers skrev:Per månad, nej.
Talibaner är inte fanatiska jämfört med eroFFkeFF skrev:Man får väl tacka Johannes som behövligt tar ner de okunnande på jorden igen..
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |