Bilder i största allmänhet!

Husabrud skrev:
Här är jag på väg hem från stugan ikväll (sista gången för i år?) Det var lite kyligt men kul ändå!

Hmmm lite mörk va!!

Kleiv skrev:
Såhär glad var jag i söndags (051016) när jag provkörde den nya BMW M6, 507hk och 7växlad SMG III låda (sjukt snabba växlingar).

Har du en silver 996:a ? Var det dig jag mötte vid K-Rauta ikväll vid 20-tiden??

Rasorblade skrev:
Hmmm lite mörk va!!

Det beror på att det var rätt mörkt vid tillfället, bilden illustrerar väl hösten rätt bra, det var ju inte direkt badväder.

Last edited:
Rasorblade skrev:
Har du en silver 996:a ? Var det dig jag mötte vid K-Rauta ikväll vid 20-tiden??

Blå är den, kolla min profil :)

----------------------------------------------------------

Bilderna talar för sig själv :)

Bifogat

• chattertreffen0wm.jpg
    chattertreffen0wm.jpg
    121.7 KB · Visningar: 94
  • 142-shavedpussy.jpg
    142-shavedpussy.jpg
    27.9 KB · Visningar: 64
kan väl dela med mig en bild från en svensexa...... Vad som händer sedan kan inte komenteras...... Det är under utredning :D

Bifogat

• khkj 156.jpg
    khkj 156.jpg
    116.4 KB · Visningar: 125
Last edited:
SuperMicke skrev:
Coolt. Får man fråga varför?
Lite fler bilder:

Jo det var så här:
Min morsa äger en musikaffär i Östersund, och anordnade tillsammans med Sabian(Tror jag kommer inte ihåg) en drumsession i Östersund. Morsan fixade lokal och sånt och Sabian fixade Bozzio :)

Hur som helst så efter ett sådant arrangemang brukar man ju gå ut och äta, men allt var klart ca 11 på kvällen så vi hade fixat cateringkäk hem istället så det var dit vi åkte efteråt.
Så där satt vi till ca 3 på natten och lyssnade på Bozzios fantastiska upplevelser och historier, vilket var skitintressant. Karln har ju hängt med Zappa och grabbarna liksom!

Det finns bildbevis, men är inget jag kan skaka fram på en pisskvart då det ligger på icke-digital form ca 60 mil härifrån...

För att inte kapa tråden ytterligare så bifogar jag en bild på Bozzio tillsammans med Dom Famularo, som också morsan har haft ett arrangemang med, året innan Bozzio.

carpediem.jpg

Muskedunder skrev:
För att bryta tråden plus skryta lite, jag är(var) mästare i Stockholm/Sörmland i min klass för 6 år sen :arsele
Tiden går, mina damer och herrar.. Tiden går.. :)

:tummenupp Min halvbrors morsa (har inga helsyskon) sonja har tjatat som en galning att jag ska satsa seriös. Ringer namnet Sonja Johansson nga klockor :va var em och vm-mästare 1970.
Tiden går som sagt :brinnerup

Last edited:
Nyhämtad vovve Dec 2004.

Bifogat

• yää 098.jpg
    yää 098.jpg
    136.5 KB · Visningar: 45
  • yää 058.jpg
    yää 058.jpg
    140.1 KB · Visningar: 39
Bild Nr1: Nytagen bild på min bil, en Opel Astra Bertone Coupé 2,2 -01:a som är uttagen -02.

Bild Nr2: Syrrans hund Tyson, han är världens härligaste hund. Han är överförtjust i PimPim (katten) och vill vara kompis med henne, men han är en riktig fegis och vågar inte riktigt slappna av...

Bild Nr3: Ingen tvekan om vem som bestämmer här, bättre fly än illa fäkta :rofl

Bild Nr4: Efter att ha badat i badkaret och skvätt vatten över hela golvet finns det inget bättre än att sitta insvept i en varm filt och bli ompysslad..

Bifogat

• Bra bild på opeln - liten.JPG
    Bra bild på opeln - liten.JPG
    130.6 KB · Visningar: 36
  • tyson och pimpim.JPG
    tyson och pimpim.JPG
    111.4 KB · Visningar: 42
  • tyson och pimpim 1.JPG
    tyson och pimpim 1.JPG
    89.4 KB · Visningar: 44
  • Tyson i filt.JPG
    Tyson i filt.JPG