Bilder, humlans körning på a-torp, 070415

möjligtvis ingen grönklädd snubbe på en vit (omålad) sifferlös kawa med grön tank?

Har du några fler bilder på en blåvit R1a i gat gruppen ..... vita krasch kåpor fram o orginal bak del ..... blå vit skinnställ :)

2890547 Snygga bilder! Men när blev Anderstorp lika kuperat som Cadwell Park? Ser ut som fritt fall på bilden. :)
Hehe, vi diskuterade det lite i början av tråden. Jag fotade för första gången så jag flummade runt lite o provade o vrida på kameran. Det såg fränt ut i kameran men det gör sig inte lika bra på datorn. Nästa gång blir det utan lut :)

Hehe, vi diskuterade det lite i början av tråden. Jag fotade för första gången så jag flummade runt lite o provade o vrida på kameran. Det såg fränt ut i kameran men det gör sig inte lika bra på datorn. Nästa gång blir det utan lut :)

Var bara tvungen att retas lite.. :tungan

Tycker bilderna ser riktigt bra ut annars! :tummenupp

Du har inte någon annan länk som du kan lägga upp bilder på. Annars kommer en fråga igen. Finns det några bilder på en repsol med svart skinnställ på föraren...
Tack på förhand

var e

bilder på mig... ja vill köpa ´bilder om där finns det på mig, körde en svart ducati nr 15 i licensgruppen, var får ja tag på det:yoparty

Ja då passar jag väl på jag med då,
En blå Honda hornet 600, blåvitt och svart skinställ

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka