Bilder: Honda CBR 600 F och Ducati Monster 900i.e

  • Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

MikkE

Guest
Äh. När jag ändå har varit igån med att lägga upp en bild innan, kan jag lika gärna lägga upp dessa två också.

Johanjulgrans Honda CBR 600 F

CBR-MikaelJohansson.jpg



Vågens Ducati Monster 900i.e

Ducati-MikaelJohansson.jpg



Båda bilderna är tagna med Casio Elixim EX-Z3

Kommentera gärna!


Micke
 
Första var grym! :) Den andra var inte lika grym, men grym ändå :D

Ps. Köp Mikkes stereo nu för fan så han har råd med hoj!!
 
Tackar så mkt!

Nisse Järnet skrev:
Hmm lite mer konstruktiv kritik kanske :tungan Tycker att reflexerna i tanken på duccebilden stör lite.
Det är ju det som är grejjen. Man ser hjälmen hängandes på styret, vattnet och kajkanten.
 
Finfina bilder :) Hur tog du den första?
Får hänga med och köra nån gång i sommar så kanske man fastar.. Har inte en enda bild på bågen faktiskt!
 
Sugar skrev:
Finfina bilder :) Hur tog du den första?
Får hänga med och köra nån gång i sommar så kanske man fastar.. Har inte en enda bild på bågen faktiskt!
Oj, kommer inte ihåg riktigt. I slutet av säsongen -04 tror jag. Klart att du ska hänga med nästa gång, ska köpa värre kamera snart :)
 
Fina bilder Mikke!

Du skulle ju kunna få bli min fotograf också, behöver lite bilder på moppen, samt när jag kör på slangen...
 
Snygga bilder! :tummenupp

Ser ut som det är en mcpolis framför er på den första bilden.... :gnissla

Vilken väg är det förresten?
 
Lartes skrev:
Fina bilder Mikke!

Du skulle ju kunna få bli min fotograf också, behöver lite bilder på moppen, samt när jag kör på slangen...
Tackar, klart att jag kan. Ska köpa ny fin kamera snart ändå. Fota järnet!

Mattiaz skrev:
Snygga bilder! :tummenupp

Ser ut som det är en mcpolis framför er på den första bilden.... :gnissla

Vilken väg är det förresten?
Tackar. Det är ingen antibuse. Fartiskt Ducatin framför. Vi kör på bogesund
 
Sugar skrev:
Finfina bilder :) Hur tog du den första?
Får hänga med och köra nån gång i sommar så kanske man fastar.. Har inte en enda bild på bågen faktiskt!
Jag tror han bara sträkte ut handen och chansade på att det skull bli bra som han nästan alltid brukar göra.

Första bilden är grymt snygg :tummenupp :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top