Bilder gsxr 1000 k5/6???

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Hej, har sökt efter bilder på gsxr 1000 k5/6 streetfighters men inte hittat några. Är det nån som har några liggandes eller vet var man kan få tag i några?

Glömde bilderna.

Bifogat

• 03-28-07_001.jpg
    03-28-07_001.jpg
    107.7 KB · Visningar: 112
  • 04-27-07_006.jpg
    04-27-07_006.jpg
    76.2 KB · Visningar: 136
  • 04-27-07_009.jpg
    04-27-07_009.jpg
    75.4 KB · Visningar: 129
Ngn som har erfarenthet av körning efter fajtning då? ex zx6r får ju problem iomed att den har ramair, min var mkt känslig på den fronten.

Glömde bilderna.

Fy f*n vilken fighter det där ska vara! Personligen gillar jag basic fighters, jag tycker den där var snygg och skulle inte alls ha något emot en sådan, den lär ju vara GRYM att köra! :yoparty

Vore det inte för försäkringen så skulle en ZX-10R eller en K5/K6:a vara ett hett byte för mig!

Ngn som har erfarenthet av körning efter fajtning då? ex zx6r får ju problem iomed att den har ramair, min var mkt känslig på den fronten.

Jag har bara prövat att köra min banhoj utan kåpor och det funkade bra med ramair. Helt klart underhållande när hojen är nerdrevat 2 kugg ifram och powerwheelar 50m:) när man lägger i 4an.

Last edited:
Jag har bara prövat att köra min banhoj utan kåpor och det funkade bra med ramair. Helt klart underhållande när hojen är nerdrevat 2 kugg ifram och powerwheelar 50m:) när man lägger i 4an.

2 kugg fram? Är inte det lite väl överdrivet med en sådan hoj? Den wheelar väl ändå på åtminstone 1-3:an?

hehe mycket vill ha mer:) nee men på gotlandring som jag kör på så passa denna drevning bra, då behöver man inte växla så mycket. Man kan ligga på 3:an hela varvet och bara behöva växla till 4-5:an på rakan.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back