Bilder Gotland Ring Helg 2

Riktigt bra bilder men grymma vinklar på många kort... gillar dom i sista kurvan där innan start/mål-rakan. :yoparty

Skitbra!:tummenupp

Jag måste skriva till JämO eller Diskrimineringsombudsmannen!! :mad:
;)

Inte EN (1) enda bild fick du mig på!
Var verkligen min hoj så svår att se? Hade Pucken lackat den med Stealth-färg? :hihi

Dina bilder här i tråden var dock väldigt fina dock ur ett rent fototekniskt perspektiv :tummenupp

;)

Var verkligen min hoj så svår att se? Hade Pucken lackat den med Stealth-färg? :hihi

Dina bilder här i tråden var dock väldigt fina dock ur ett rent fototekniskt perspektiv :tummenupp

Var du verkligen på samma bana som alla andra ??????

;)

Han kanske har en modern kamera som filtrerar bort oönskad skit :rolleyes:

Skojar såklart bara PA , kolla www.actionpics.se/oldgallery , där finns tre hela abums från olika fotografer från helg 2, flera tusen bilder :tummenupp

/Nitrous

Han kanske har en modern kamera som filtrerar bort oönskad skit :rolleyes:

Skojar såklart bara PA , kolla www.actionpics.se/oldgallery , där finns tre hela abums från olika fotografer från helg 2, flera tusen bilder :tummenupp

/Nitrous

Jag vet... och jag har gått igenom dem.... :gråta

Var du verkligen på samma bana som alla andra ??????

Du har rätt.. och jag börjar oxå misstänka att jag varit på fel plats... :gnissla
Det var nog Guldwingeklubbens avrostning jag var på? :va Tror du inte? :hihi

Last edited:
;)

Kan inte vara möjligt, jag tryckte ju så krampen kom i avtryckarfingret:va.

1000 bilder:confused:

Dr.Bike Du har rätt.. och jag börjar oxå misstänka att jag varit på fel plats... :gnissla Det var nog Guldwingeklubbens avrostning jag var på? :va Tror du inte? :hihi[/QUOTE skrev:
Nä,det hade nog stått i Afton (blade) t :D

Är det här du?

DSC_0476_Medium.jpg

Vet hur det är.. Tror man får anlita en personlig fotograf nästa gång så har man massa ego(:va)bilder sen :tungan
Tror dock att jag har med dig på en bild eller ett par från lördagen, men vet inte hur skärpan är :huvet Kikar så fort vi får tillbaka datorn :)

Last edited:
Vet hur det är.. Tror man får anlita en personlig fotograf nästa gång så har man massa ego(va)bilder sen :tungan
Tror dock att jag har med dig på en bild eller ett par från lördagen, men vet inte hur skärpan är :huvet Kikar så fort vi får tillbaka datorn :)

Sounds great! :tummenupp Hoppas det finns nån liten. Jag har iaf hittat ett par tre nu. Ha en bra sommar om vi inte ses :kramar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti