Bilder Gotland Ring Helg 2

Riktigt bra bilder men grymma vinklar på många kort... gillar dom i sista kurvan där innan start/mål-rakan. :yoparty

Skitbra!:tummenupp

Jag måste skriva till JämO eller Diskrimineringsombudsmannen!! :mad:
;)

Inte EN (1) enda bild fick du mig på!
Var verkligen min hoj så svår att se? Hade Pucken lackat den med Stealth-färg? :hihi

Dina bilder här i tråden var dock väldigt fina dock ur ett rent fototekniskt perspektiv :tummenupp

;)

Var verkligen min hoj så svår att se? Hade Pucken lackat den med Stealth-färg? :hihi

Dina bilder här i tråden var dock väldigt fina dock ur ett rent fototekniskt perspektiv :tummenupp

Var du verkligen på samma bana som alla andra ??????

;)

Han kanske har en modern kamera som filtrerar bort oönskad skit :rolleyes:

Skojar såklart bara PA , kolla www.actionpics.se/oldgallery , där finns tre hela abums från olika fotografer från helg 2, flera tusen bilder :tummenupp

/Nitrous

Han kanske har en modern kamera som filtrerar bort oönskad skit :rolleyes:

Skojar såklart bara PA , kolla www.actionpics.se/oldgallery , där finns tre hela abums från olika fotografer från helg 2, flera tusen bilder :tummenupp

/Nitrous

Jag vet... och jag har gått igenom dem.... :gråta

Var du verkligen på samma bana som alla andra ??????

Du har rätt.. och jag börjar oxå misstänka att jag varit på fel plats... :gnissla
Det var nog Guldwingeklubbens avrostning jag var på? :va Tror du inte? :hihi

Last edited:
;)

Kan inte vara möjligt, jag tryckte ju så krampen kom i avtryckarfingret:va.

1000 bilder:confused:

Dr.Bike Du har rätt.. och jag börjar oxå misstänka att jag varit på fel plats... :gnissla Det var nog Guldwingeklubbens avrostning jag var på? :va Tror du inte? :hihi[/QUOTE skrev:
Nä,det hade nog stått i Afton (blade) t :D

Är det här du?

DSC_0476_Medium.jpg

Vet hur det är.. Tror man får anlita en personlig fotograf nästa gång så har man massa ego(:va)bilder sen :tungan
Tror dock att jag har med dig på en bild eller ett par från lördagen, men vet inte hur skärpan är :huvet Kikar så fort vi får tillbaka datorn :)

Last edited:
Vet hur det är.. Tror man får anlita en personlig fotograf nästa gång så har man massa ego(va)bilder sen :tungan
Tror dock att jag har med dig på en bild eller ett par från lördagen, men vet inte hur skärpan är :huvet Kikar så fort vi får tillbaka datorn :)

Sounds great! :tummenupp Hoppas det finns nån liten. Jag har iaf hittat ett par tre nu. Ha en bra sommar om vi inte ses :kramar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT