Bilder Gotland Ring (Actionpics)

Leedmann

Life can´t get any better
Gick med
5 Mar 2008
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z800, Suzuki GSX-R 1000 K7, KTM 690 SMR -08
Äntligen bilder :Bugar för dig Emelie, men vilka var fotograferna i alla andra kurvor?
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Fina bilder damen:tummenupp

Uppmärksamt av dig att du bara tog på hojen mins finare sida:)

\m/
 

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
ja då har man kollat igen om alla 2200 bilder och lyckats fastna på ETT kort snett bakifrån med halva hojjen...

ja ja gick väll så fort så dom inte han med...:rolleyes:
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Första inlägget uppdaterat :rolleyes:

ja då har man kollat igen om alla 2200 bilder och lyckats fastna på ETT kort snett bakifrån med halva hojjen...

ja ja gick väll så fort så dom inte han med...:rolleyes:

Jag ska kika om jag har fler bilder på dig när jag kommer hem.. Är det hojen med nr 17 på? (licens/snabb/vilken grupp?)
 

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Japp nr 17.

Tror du fick ett par bra bilder på mig ( har mailat dig)

Men Christian missade mig helt..
 

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Jag såg också fler fotografer som var där helg 1. Var finns deras bilder, nån som vet :confused:
 

h£ll-0

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2009
Ort
Stockholm
Hoj
2009 zx-6r
Lite nyfiken på samma sak. Körde första helgen och gjorde mig till och körde med knäskrap framför en fotograf som inte var Emilie eller Johan. Vill gärna ha ögonblicket förevigat :)
 

mlundstrom

ducati
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Streetfighter 1098S, 1198S och 999Bip.
Flera som vill ha bilder från första helgen... det stod ju fotografer överallt tyckte jag ett tag... skitjobbigt att posera hela tiden :)
 

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Om du kollar på din avatar så har du svaret, varför fota någon som snor bilder utan att ens säga till?

//Christian

Nu har ju inte detta med mig att göra med blev fundersam över ditt svar. Vad menar du snor bilder? Lägger ni inte ut bilderna för att vi som åker ska kunna kolla o ta hem dom. Vill man sen ha orginalet så chashar man fotografen lite :confused:

Ja, det är grymt jobbigt och inte går det fort då heller:wiggle

Men det e det värt :D
 
Last edited:

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Nu har ju inte detta med mig att göra med blev fundersam över ditt svar. Vad menar du snor bilder? Lägger ni inte ut bilderna för att vi som åker ska kunna kolla o ta hem dom. Vill man sen ha orginalet så chashar man fotografen lite :confused:
behöver inte handla om att betala för bilder. Ofta han det räcka med ett PM/mail till en fotograf och fråga ifall det är ok att använda bilden till annat än att tanka ner och titta hemma på bilden.
 

Christian83

1+1=3
Gick med
1 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Såld
Nu har ju inte detta med mig att göra med blev fundersam över ditt svar. Vad menar du snor bilder? Lägger ni inte ut bilderna för att vi som åker ska kunna kolla o ta hem dom. Vill man sen ha orginalet så chashar man fotografen lite :confused:



Men det e det värt :D



Det minsta man kan göra om man vill använda en bild är åtminstonde att skicka ett pm och säga till...
Har aldrig invänt mot att någon använt mina bilder, men om man nu gillar en bild så mycket att man vill ha den som avatar, varför inte ge fotografen lite uppskattning?

Eller så får man sluta lägga ut bilder och bara fotgrafera de som man känner istället, får bli så från och med nu.


//Christian
 
Last edited:

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Nu har ju jag bara fotat lite då och då men jag tycker dina bilder är bra.
Kul att du "vågar" ha lite längre slutartider när du panorerar. Många andra fotografer kör på "sport" alt 800 upp eller likn inst så att all fart försvinner. Bilr ofta en skittrist bild enl mig.
Att komma med full fart med knät i backen,och så ser det ut på bilden som man står stilla... Trist.

Sen att du inte har alla bilderna horisontalt tycker jag personligen ser lite "av" ut,,men jag är ju gammal ;)


Fota på. Kul att se dina bilder.


/WP
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top