Bilder Gotland Ring (Actionpics)

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Hej på er!
Här kommer ääääntligen mina bilder.. Jag ursäktar enformig vinkel.. Det är svårt att både hinna fota och köra :tungan
Jag skriver som Ahead, jag har många fler bilder så saknas du är det bara att kontakta mig så ska jag se om det finns någon bild någonstans..
Är det någon som vill ha org. bilder (utan stämpel såklart) så går det bra att maila foto.emelie@gmail.com
Jag har denna gång valt att sätta ett pris på 50:- bild/alla bilder på en person 200:-.
Bilderna är för övrigt helt oredigerade (om man vågar skriva det..:va).. Önskas det redigering ordnar jag absolut det, i mån av tid :)

(Bilderna kommer senare flyttas över till min nya hemsida, som jag hoppades kunna släppa nu, men det är lite fix kvar där.. Håll utkik! :))

http://picasaweb.google.se/foto.emelie

Last edited:
Tack för kanonhärliga bilder... suck, man vill ju BO på Gotland ring när man ser dom. Längtar redan tills nästa gång jag får köra där ;p

Tack Emelie för jättebra bilder. Vi ses på Gotland igen nästa år och andra bandagar. Ni är underbara som fotar och fixar. Vi i Actionpics har fått ditt mail med länkar och fixar det. Se till att J kryar på sig.
Kontakta oss om det behövs hjälp i frågan för helg 2.

Tack så mycket

/Liwa1 & Nitrous
Actionpics.se

Tjohooo äntligen så kommer det upp lite bilder, det tackar vi för :tummenupp
Petters highsider bild va skit cool...

Last edited:
Kul att det är uppskattat!

Tjohooo äntligen så kommer det upp lite bilder, det tackar vi för :tummenupp
Petters highsider bild va skit cool...

Ja, jag måste säga att jag var rätt nöjd med att lyckas fånga just den tusendelen även om bilden inte är knivskarp :näsblod :tummenupp

Kanonfina bilder! Tack som tusan!

Var det nån mer som hade bilder? Kommer maila dig när jag kollat mer, vill gärna ha originalbilderna!

Kanonfina bilder! Tack som tusan!

Var det nån mer som hade bilder? Kommer maila dig när jag kollat mer, vill gärna ha originalbilderna!

Var du där första/andra/båda helgerna?
Mina bilder från helg 2 kommer upp under kvällen... Ahead har bilder från båda helgerna, en kompis till oss har ett par från första helgen (lördagen, främst söndagen).. Sen vet jag att ett par ut potaoesgänget plåtade..

Helg 2!

Nu ligger äntligen bilderna uppe från helg 2 också!
En regnig fredag satte stopp för fotandet.. Mycket körning på lördagen = lite fotande.. Däremot på söndagen blev det huvudsysselsättningen.. Dessvärre var ljuset väldigt bråkigt då, därav märkliga skillnader på bilderna..
Jag har väldigt många fler bilder från just söndagen (mycket på snabb och licensgrupperna) .. Många bilder är helt skarpa, men hjälmen är precis i överkant på bilden eller liknande (som vissa av de upplagda bilderna).. Kontakta mig om du är nyfiken på bilder på dig!

Samma sak gäller för dessa som för helg 1.. Se kontaktuppgifter osv i första inlägget :tummenupp
Enjoy!

Jag var där första helgen, det är jag som har duccen med rött framhjul o blått bakhjul samt kolfibervingar.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla