Bilder: Gotland Ring 2009-05-31

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Vad kostar en dag med Arris? (Nänä... Inga missuppfattningar därute nu va!?)

Det nuvarande programmet som är uppdelat i tre olika steg kostar 800kr per steg.
Som en deltagare förra helgen sen, nästan gratis om man tänker på vad man betalt för hojen. Många köper en hoj för över 100k och kan inte köra den.

Arris är verkligen att varmt rekomendera, han har en unik förmåga att observera dig och flera andra och sen kunna presentera allt för just Dig, inte bara peta lite där och där som många gör. Han upptäcker och ser verkligen Allt du gör och lär dig rätt väg på ett väldigt pedagogiskt och tydligt sätt.

//Nitrous
 

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Ducati 1050® by Hypertrick
Arris är verkligen att varmt rekomendera, han har en unik förmåga att observera dig och flera andra och sen kunna presentera allt för just Dig, inte bara peta lite där och där som många gör. Han upptäcker och ser verkligen Allt du gör och lär dig rätt väg på ett väldigt pedagogiskt och tydligt sätt.

//Nitrous

Inte för att jag vill ha rabatt :näsblod men Arris lärde mig faktiskt en del om hojåka. Nu fattar jag var jag har tid att hämta på banan, det gjorde jag inte innan kursen!

EDIT: inga bilder/film från snabb grupp?

/Markus
 
Last edited:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Inte för att jag vill ha rabatt :näsblod men Arris lärde mig faktiskt en del om hojåka. Nu fattar jag var jag har tid att hämta på banan, det gjorde jag inte innan kursen!

EDIT: inga bilder/film från snabb grupp?

/Markus

£milie (osäker på stavningen) sitter på många bilder men jag tror inte hon har hunnit med att lägga ut dom. Vi skulle få veta från henne var dom hamnar och meddela alla som har kört på Gotland Ring båda helgerna.

Godnatt - ubertrött efter två helger med tok-mycket körning och supernajsiga människor i hela depån.

Maranello, eftersnack imorn, är för trött nu :näsblod

//Nitrous - Zzzzzzz
 

Leedmann

Life can´t get any better
Gick med
5 Mar 2008
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z800, Suzuki GSX-R 1000 K7, KTM 690 SMR -08
£milie (osäker på stavningen) sitter på många bilder men jag tror inte hon har hunnit med att lägga ut dom. Vi skulle få veta från henne var dom hamnar och meddela alla som har kört på Gotland Ring båda helgerna.

Godnatt - ubertrött efter två helger med tok-mycket körning och supernajsiga människor i hela depån.

Maranello, eftersnack imorn, är för trött nu :näsblod

//Nitrous - Zzzzzzz

Det var ju många fler än henne som fotade, har sällan sett så många fotografer runt banan och så lite kort utlagda :va
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Vi var många fotografer, men många kom hem med båten i natt (stannade båda helgerna), så det tar lite tid att gå igenom alla bilder.. Ha tålamod ;)
Ahead har en hel del bilder också, men som Markus skrev så kommer samlad info om var ni kan hitta alla våra bilder :)
 

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Det var ju många fler än henne som fotade, har sällan sett så många fotografer runt banan och så lite kort utlagda :va
flera av de som fotade var där båda helgerna så de har antagligen precis kommit hem med 1000-tals bilder. Tar lite tid att gå genom dem då och sortera bort de som inte vart bra mm.
 

Leedmann

Life can´t get any better
Gick med
5 Mar 2008
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z800, Suzuki GSX-R 1000 K7, KTM 690 SMR -08
Det låter fint, var vädret lika bra andra helgen som första?
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Det låter fint, var vädret lika bra andra helgen som första?

Japp, vi hade regnträning HELA fredagen med +8 grader på termometern följt av två underbara regnfria dagar med växlande molnighet med solglimtar och en temperatur mellan 10-14 grader! :D

Kan väl säga så här att mina nyinköpta Power One Competition B (bak) INTE funkade i denna temperatur (snabb gatgrupp) och jag var inte ensam om att ha problem med onödigt högt däckslitage, tyvärr!

I övrigt hade jag tre underbart roliga dagar, som vanligt! :tummenupp

Mvh!
// Niklas
 
Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Japp, vi hade regnträning HELA fredagen med +8 grader på termometern följt av två underbara uppehållsfria dagar med växlande molnighet med solglimtar och en temperatur mellan 10-14 grader! :D

Kan väl säga så här att mina nyinköpta Power One Competition B (bak) INTE funkade i denna temperatur (snabb gatgrupp) och jag var inte ensam om att ha problem med onödigt högt däckslitage, tyvärr!

I övrigt hade jag tre underbart roliga dagar, som vanligt! :tummenupp

Mvh!
// Niklas
Regnträning hela fredagen och sen två uppehållsfria dagar, säger du. Regn oavbrutet, alltså? ;)

För övrigt åt banan upp mina nya Bridgestone BT090 också, fast första helgen då. Det greppade bra, men nu är de inte mycket att spara.
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Regnträning hela fredagen och sen två uppehållsfria dagar, säger du. Regn oavbrutet, alltså? ;)

För övrigt åt banan upp mina nya Bridgestone BT090 också, fast första helgen då. Det greppade bra, men nu är de inte mycket att spara.

Rätt tänkt men fel skrivet (av mig)! :tummenupp

Mvh!
// Niklas
 

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Ort
Kungsholmen
Hoj
Slutkört!
Det vore kriminellt att inte posera när man är så fin som jag. :trixie

Det råder delade meningar om detta. Gotland-relevant bild då den är tagen på Ica Maxi då Mattias fått i sig 2(!) Öl.

mattias_snusk.jpg


:D
 

Leedmann

Life can´t get any better
Gick med
5 Mar 2008
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z800, Suzuki GSX-R 1000 K7, KTM 690 SMR -08
Det råder delade meningar om detta. Gotland-relevant bild då den är tagen på Ica Maxi då Mattias fått i sig 2(!) Öl.

:D

Ja, det var ju inte direkt sådana bilder vi alla väntar på....men när kommer bilder från bandagen? £m£li£ har ett gäng som hon sagt hon ska lägga upp men det måste ju ha varit minst 7-10 stycken olika fotografer runt banan, tycker de ett tag stod i var och varannan kurva så :Bugar lägg upp bilder please
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ja, det var ju inte direkt sådana bilder vi alla väntar på....men när kommer bilder från bandagen? £m£li£ har ett gäng som hon sagt hon ska lägga upp men det måste ju ha varit minst 7-10 stycken olika fotografer runt banan, tycker de ett tag stod i var och varannan kurva så :Bugar lägg upp bilder please

All hope is gone. Det blir inga bilder.

För övrigt är det inte jag på bilden. Vem som helst kan se att det är en skyltdocka.
 

Hellmoppers_1

Träsktrollet
Gick med
30 Aug 2007
Ort
Götet
Hoj
Ärrsäcksa från 5
Det råder delade meningar om detta. Gotland-relevant bild då den är tagen på Ica Maxi då Mattias fått i sig 2(!) Öl.

mattias_snusk.jpg


:D

Haha... De där fenomenet känner jag oxå igen. Förra året höll jag på o gå i däck på två folkisar o en liten virre efter första dan på ringen. I år blev de springande filmning i "gräshöjdsnivå" efter första dan, samma visa me bara nån enstaka stackars 3,5:a i blodet. :öl:rock:jisses:cpparty:död
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top