Bilder Gelleråsen 29-30/6

L|sa

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2010
Hoj
makens :-)
LOL... ja herrejisses... jag som tycker jag lutar så mycket :tungan nåja, skitkul var det i alla fall
Roligt att faktiskt få bildbevis på att man sitter som en pensionär på rullatorn :tummenupp nu vet jag vad jag ska öva mer på

Jag var för ful för å fastna på bild denna gången :( Håller tummarna för att det kommer fler bilder

Titta! Jag finns med på några bilder också! :)

Är det okej att skicka en bild eller två till de närmast sörjande och visa vad vi sysslar med när vi är borta?

Titta! Jag finns med på några bilder också! :)

Är det okej att skicka en bild eller två till de närmast sörjande och visa vad vi sysslar med när vi är borta?

Självklart är det ok :) Om du talar om vilken/vilka bilder det är så kan du få dem högupplösta också (om det råkar vara nån av de som inte är suddiga...)

Hej,

Jag har fastnat på cirka 20 bilder. Några av dem är jättebra tycker jag. Jag skulle vika ha dem högupplösta. Kan jag skicka en usb sticka till dig med frankerat svarskuvert? Så kan du ladda ned och skicka i retur?

Hej,

Jag har fastnat på cirka 20 bilder. Några av dem är jättebra tycker jag. Jag skulle vika ha dem högupplösta. Kan jag skicka en usb sticka till dig med frankerat svarskuvert? Så kan du ladda ned och skicka i retur?

Använd dropbox eller sprend.com annars. Eller ta det "irl", ni ser ut att bo nära varandra.

Bra bilder förresten L|sa!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...