Packalen#27R600 skrev:Jag borde nog. Tiderna igår var ju inte så mycket att hänga i granen. Får se om jag kommer loss från jobbet.
Det är bara 1,5 timme!! Förbannelse!
Jaja, det blir till att åka ändå....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Packalen#27R600 skrev:Jag borde nog. Tiderna igår var ju inte så mycket att hänga i granen. Får se om jag kommer loss från jobbet.
Chrille skrev:Bestämt dig om Falken än då? Jag och Björn drar ner iaf. Lastade inte ens ur igår...
Goodstuff skrev:Från och med nu hatar jag alla som var där igår. Jag var först att boka mig men var tvungen att avboka eftersom jag är på turné. Surade i ett regnigt Amsterdam igår. Bara en massa hippieklädda haschwannabees från Sverige som prompt ska göra sina första stapplande besök i coffeeshops och äta hashed brownies och drägla ner den nya Doors-batiktröjan. Hundbajs och hampa vart man än vänder sig.
FAAAANNNNNN!
Dessutom har jag körförbud på hojen nu när jag kommer hem eftersom jag inte hann besiktiga den. SATANS PERKELE!
abstruse skrev:Vi hade otroligt kul, såväl på som utanför banan. Bara så du vet...![]()
Goodstuff skrev:Kul kanske men inte fan körde du fort inte.![]()
Don Quixote skrev:...Bara hoppas att den här utvecklingstakten håller i sig så blir det Veidec nästa år![]()
(Detta uttalande igår ej i Webes...)...
Teddy skrev:.....
Robert Lundgren kör i år Veidec efter en säsong i Rookie 600.
Teddy skrev:Apropå Rookie. Har ni sett att Rookieklasserna benämns B600 respektive B1000 i alla papper från LMS kring tävlingen på Sviestad?
Teddy skrev:Ho ho ho! Trodde du verkligen att du skulle slippa undan så lätt. I min koipa av regelboken för webes Trophy står att disclaimers är ogiltiga. Det var härligt kaxigt av en dubbelrookie ( en ostartad nybörjare) att säga att han ska köra Veidec nästa år. Det gillar vi! Jag antecknar..."DQ har sagt att han ska köra Veidec nästa år". *sätter udden mot blocket med eftertryck*
Packalen#27R600 skrev:Kinnekulle vore kul. Men kanske inte med tanke på att jag va av banan 3 gånger igår. På kullen finns ju inte dom stora fina gräsmattorna att ta till när allt blir åt h*****te fel
jiwe skrev:Fick några rader från Christer som han bad mig lägga in i tråden.
abstruse skrev:Ska du köra Kinnekulle på söndag Johan?
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |