Bilder från våren i Hamlstad

fluppen skrev:
kom ner och upplev det själv... :tummenupp :hej

Skulle gärna göra det, men...

1. Hojen står 11 mil här ifrån.
2. Hojen är isärplockad.
3. Jag ska ha in den på service, men ska också slänga på system + dynojet. Vet inte i vilken ordning.

McB skrev:
Skulle gärna göra det, men...

1. Hojen står 11 mil här ifrån.
2. Hojen är isärplockad.
3. Jag ska ha in den på service, men ska också slänga på system + dynojet. Vet inte i vilken ordning.

Skyll dig själv :rolleyes: ..........man måste planera sånt ju :fakta

Okej, bara för att jag ville lyfta lite tänkte jag göra det...

Jag bor numera i Halmstad... Blackninja (stefan) har sålt sin hoj och fluppen har fått lite hybris. Jag vill sälja min hoj å köpa en ZX7R... Det händer synnerligen saker i Halmstad, men köra hoj? NÄJ, DET ÄR FAN HELT JÄVLA DÖTT HÄR! VAD ÄR PROBLEMET? Jag möter dagligen en Fireblade, en gulsvart 600RR som försöker göra allt för att trycka ner mig genom att wheela förbi mig vid varje rödljus.... Och Daggarparn å jag kör väl inte allt för ofta... Resten då? SUCK säger jag bara :( :tummenner

hållundan skrev:

Jag bor numera i Halmstad... Blackninja (stefan) har sålt sin hoj och fluppen har fått lite hybris. Jag vill sälja min hoj å köpa en ZX7R... Det händer synnerligen saker i Halmstad, men köra hoj? NÄJ, DET ÄR FAN HELT JÄVLA DÖTT HÄR! VAD ÄR PROBLEMET? Jag möter dagligen en Fireblade, en gulsvart 600RR som försöker göra allt för att trycka ner mig genom att wheela förbi mig vid varje rödljus.... Och Daggarparn å jag kör väl inte allt för ofta... Resten då? SUCK säger jag bara :( :tummenner

Hybris ??????

hållundan skrev:

Nej, det är väldigt slappt med körningar i denna stad.
Visserligen har jag hunnit med 3 hojar i år, eftersom jag inte har jobbat har jag "bytt ned" mej hela tiden. Bara för att ha nåt å köra med..:-)
I år har jag hunnit med :

100mil på Cagiva Raptor 1000 -03
700mil på Suzuki TL1000R -99
500mil på FZR 1000 -87.
50mil på Yamaha Dragstar 1100 -03

Det ger ju ca 1300mil :yoparty .För det mesta ensam :död

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back