Bilder från Torsdag 21/8 (Start vid Medborgarplatsen)

8. Fröken/fru Watson bakpå, kan tyvärr inte herrns nick :( Men väldigt grönt lyse har han!
 

Bifogat

  • 08.jpg
    08.jpg
    96.5 KB · Visningar: 437
RoLLER skrev:
Joolu Benkar du ska visst ha :bow X 1000. Att valla runt 36 hojjar runt Roslagen, fota och lägga upp... Det e engagemang! :tummenupp Till dig Kungen!!!!
Roslagen?
Fan då får installera gps på hojen!
Södertörn
 
Sweedo skrev:
Roslagen?
Fan då får installera gps på hojen!
Södertörn

Jajajaj... Wienerwisser besserschnitzel..... det svängde för mycket iaf..... Söder-Turn ska jag kalla det....
 
RoLLER skrev:
Joolu Benkar du ska visst ha :bow X 1000. Att valla runt 36 hojjar runt Roslagen, fota och lägga upp... Det e engagemang! :tummenupp Till dig Kungen!!!!

Att åka med 35 hojjar och sedan spamma sönder trådar då, förtjänar inte det lite creds också?
 
9. Bla bla bla.. :) En massa snack innan det blev dags köra iväg! Inget konstigt, lyckas vi Bla bla bla.. en hel kväll på Akkurat, utan hojar, så blir det ju en del Bla bla bla.. med hojar på Medis!
 

Bifogat

  • 09.jpg
    09.jpg
    98.1 KB · Visningar: 421
gpf skrev:
Att åka med 35 hojjar och sedan spamma sönder trådar då, förtjänar inte det lite creds också?

Lite creds till dig osså som hade mig klart förvirrad uppe vid rödlyset efter tunneln

donk donk donk

:confused: :confused: :confused:



heheh :rodnar
 
11. På väg ut ur Tokholm, Götgatan söderut, snyggt parkerade på cykelbanan... :rolleyes: :D
 

Bifogat

  • 11.jpg
    11.jpg
    96.1 KB · Visningar: 391
12. Uppsamling vid Länna/Lissma-avfarten
 

Bifogat

  • 12.jpg
    12.jpg
    93.9 KB · Visningar: 369
13. Uppsamling vid Länna/Lissma-avfarten
 

Bifogat

  • 13.jpg
    13.jpg
    87.4 KB · Visningar: 362
14. Då ska vi se... gpf till VÄNSTER och så raggarn till HÖGER... :)
 

Bifogat

  • 14.jpg
    14.jpg
    89.3 KB · Visningar: 341
benkar skrev:
6. Kvällens värsta olycka har just inträffat... :eek: Frida hade nästan brutit en av naglarna... :rolleyes:

Hhehe.. hoppas hon missar min post...
Hon ser ut som en lite gullig nallebjörn man satt på den där
cykeln :) :7peta
*ducka*


Benkar: Din färg på cykeln äter sig mer och mer in i hjärta och
hjärna... börjar bli djääävligt snygg nu faktiskt! :tummenupp :tummenupp :tummenupp
(och det är ju ingen risk att den inte syns ;) )
 
15. I slutet av Slingerbulten, gpf och jP
 

Bifogat

  • 15.jpg
    15.jpg
    78.7 KB · Visningar: 474
Snygg Jacka Soppatorsken hade för övrigt.

Men hur sjutton kör man utan lampa där fram? Blir inte polisen alldelens grön i ansiktet när/om de ser det?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top