BILDER från Tokholms-Hjulfesten torsdag 25/12!

GSXR1100R skrev:
Roligt att vi kunde bota Sweedies gay-skräck :rofl
Hoppas nu bara att han inte glömt alla trix som vi visade :kär
Gahaha :rofl
Kul å träffas gamlo!
Du är en kul prick! :tummenupp

Japp, tack för en bra kväll allihopa. Skönt att få prata lite viktiga saker i livet igen :tummenupp

Anneli raringen, varför vill du inte leka kort som de andra små sporthojarna? If you got it - flaunt it! ;)

Varför e inte jag me på bild, var det närvarokrav eller? :confused:
Passare Benkar så jag inte lägger upp en bild på dig :FU

Fina kort. Lessen om jag var otrevlig under kvällen, jag hade fått i mig lite mycket bara.

Ja, det var en schysst hjulfest!! :öl :rock (fast lite för lite headbangande :( ) Kul å träffa lite nytt folk. Och gammalt oxå för den delen. (Fast vissa va ju lite väl gamla :hihi) F'låt om man inte var världens mest sociala person.. :kär :kär Ska bättra mig.. Eller kanske inte.. :gnissla

Robban W skrev:
Fina kort. Lessen om jag var otrevlig under kvällen, jag hade fått i mig lite mycket bara.
Det va Soppatorsken &% Caffe som lurade dig, inte ditt fel altså :fyllisar

Benkar, din kamera är inte alls lika bra som min. Min kamera tar mycket mer oanständiga bilder än din. Eller är det fotografen... Hmm...?

Själv har jag jobbat hela dagen plus att jag e sjuk. Så jag skippade alkohol och rökiga lokaler igår. Men det ser ju ut att ha gått bra utan mig. ;)

Ses nästa gång!

/Lucky9

GSXR1100R skrev:
Det va Soppatorsken &% Caffe som lurade dig, inte ditt fel altså :fyllisar

Japp, de lurade honom fett!! De hällde vatten i hans shotsglas. Eller var det i sina egna..? :va

Anneli skrev:
Hmm... därför att helt enkelt.

Ja, säg som det är nu - det är bara jag som får ta kort ;) (eller vänta nu, jag var bara med på kort inte bakom kameran... :va )

Min kusins son, som är tre år, kan komma med bättre argument. SAMT att han inte är lika kinkig just nu som du är.

Trevligt trevligt. Robban, DRICK ALDRIG MER! Säg det ;)

Den jag inte förväntade vara där var ju herr Mattias. Uj, var ett tag sedan man såg det oförglömliga trynet :tungan

Hatar röda ögon

Tack till Anneli för skjuts till huvudstaden. Jag fick köra saaben hem själv och blev imponerad över hur stark den bilen var... 900S eller nått. Första gången jag körde en Saab, och första gången i en saab på 10 år lätt.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka