nLasse
För säkrare körning, kör bana!
Kolla här nu!! Affe, Penguin, M:et m fl radfyrafreaks!! Här har ni en som har sett ljuset!!zeal skrev:vill ha twin.. *s*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kolla här nu!! Affe, Penguin, M:et m fl radfyrafreaks!! Här har ni en som har sett ljuset!!zeal skrev:vill ha twin.. *s*
Ugluk skrev:GSXGurra, kul att man hamnade på bild!![]()
Finns det ingen rejsbild på mig utan att någon är ivägen?![]()

Ugluk skrev:GSXGurra, kul att man hamnade på bild!![]()
Finns det ingen rejsbild på mig utan att någon är ivägen?![]()
Tja, redan efter några meter hade jag ju lämnat dig väl bakom mig, men då var ju startern ivägen..M:et skrev:Det kanske finns någon bild vid målgång, då borde du ju vara ensam i bild![]()
![]()
![]()
Ugluk skrev:
Finns det ingen rejsbild på mig utan att någon är ivägen?![]()

Urninja skrev:Jag plåtade lite med Jespers kamera, tror jag fick med någon på dig. Fast kanske inga bra förstås.
Och när jag tänker efter så stod du ju och kollade över axeln på bilderna innan så du borde ju minnas om det fanns någon.
Och jag ska gå och lägga mig nu för min hjärna funkar skitdåligt...![]()
![]()
Bear skrev:Hände på väg hem från Tierp:
Åker lugnt och stillsamt genom en av alla dessa 50(70) sträckor på E4:an, plötsligt börjar det låta konstigt om hojen. Böjer mig ner och lyssnar...men ljudet kommer snett bakifrån...kollar till vänster och där kommer.....ett LOK..![]()
Inser ganska snart att det bara är Jon på sin (sport)hoj...Han växlar ner ett par kuggar och ger fullt...vilket bröl...men...inget händer....![]()
Hoppas att delarna kommer snart Jon så du slipper ruska fram på pråmen. (och vi slipper skämmas)
//B
. Bluegreengrey skrev:Ni verkade haft trevlig som vanligt på TIERP!
Själv fick jag nöja mig med Trojanska Hästar och maskar =(
Blev en sådär 15arbetdag både igår och idag, lär väl bli detsamma ikväll antar jag....fredag o allt....men det lönar sig i slutändan =)
Ses nästa torsdag på min TWIN =) FÖr det är ju det man ska ha grabbar o tjejer!!
Jocke: Hur var hojen med nya drevningen??
!! Det vart en ruskig skillnad. Han knappt med och växla och den vill upp både på ettan och tvåan. Ettan när man bara gasar till
. Ruskigt nöjd, vart som en ny hoj!svJocke skrev:OoooHaaaa, grymt!! Det vart en ruskig skillnad. Han knappt med och växla och den vill upp både på ettan och tvåan. Ettan när man bara gasar till
. Ruskigt nöjd, vart som en ny hoj!
Lite jobbigare att åka långt bara pga vibrationerna. Men det kan jag leva med.
Jocke
Merlintoka skrev:Tycker minsann att Zealen ska ha sin "katt"..
Vet inte om jag vill åka på en båge som ser ut som ett ufo framifrån!!!!!![]()
Tinatjejen skrev:Nu är du ute på hal is kära du....![]()
Eller så har du jobbat för länge på sjukhuset.![]()
Det är förresten inte nån katt, de e ju ett lok!![]()
Tinatjejen skrev:Nu är du ute på hal is kära du....![]()
Eller så har du jobbat för länge på sjukhuset.![]()
Det är förresten inte nån katt, de e ju ett lok!![]()

o då ska du få
för det där.zeal skrev:vill ha twin.. *s*
tl1000´n ska provköras iaf.
/z

Triggerhappy skrev:Killen, finns en hoj till du skall testa![]()
Merlintoka skrev:Hmmm.. Det är visst en "katt", en liten åskkatt!!!![]()
Jobbar med någonting som man förstår vad de säger iaf, istället för en massa skrik..![]()
*fniss*
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |