Bilder från Sviestad idag

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Bilder från Linköpings Motorstadion idag

Tog en runda med bilen vid lunch och detta blev resultatet.
Nästan igen snö eller vatten runt banan. :tummenupp

Bifogat

• Photo0005.jpg
    Photo0005.jpg
    43 KB · Visningar: 88
  • Photo0006.jpg
    Photo0006.jpg
    47.3 KB · Visningar: 94
  • Photo0008.jpg
    Photo0008.jpg
    47 KB · Visningar: 112
  • Photo0009.jpg
    Photo0009.jpg
    44.6 KB · Visningar: 136
  • Photo0010.jpg
    Photo0010.jpg
    45.5 KB · Visningar: 93
  • Photo0011.jpg
    Photo0011.jpg
    51.8 KB · Visningar: 91
Last edited:
Men stick, försvinn...

Hur kan du göra såhär?????

Det är ju nästan lite solglimt på en av bilderna med och jag fick sådan lust att köra. Nu förstörde du min helg ju...:gnissla

:)

Jag och Kobbe hade en väldigt romatisk picknick där ute häromdagen. Vi parkerade vid björns-böj och diskuterade hur många som kommer åka av i Kobbes-kurva medans vi smaskade mc-dohoo. Det enda som saknades var solnedgången :kär

björn

Är banan öppen för körning i morgon????

:D

Det är lungt Lotta, jag ska bara rycka dig lätt i ett öra när jag ser dig nästa gång

För en som är lite utsocknes.
1) Är det på 4:e bilden björns böj är fångad på bild, flankerad med däck i innerspår?
2) Kommer det att bli 'blind entry' eller vad fasiken det heter in i björns böj. D v s att man kommer behöva klämma på bromsen innan man ser björns böj (innan krönet vid högfartsknicken)?

Det är bara i Björns fantasi som den heter "Björns böj" :hihi

För en som är lite utsocknes.
1) Är det på 4:e bilden björns böj är fångad på bild, flankerad med däck i innerspår?
2) Kommer det att bli 'blind entry' eller vad fasiken det heter in i björns böj. D v s att man kommer behöva klämma på bromsen innan man ser björns böj (innan krönet vid högfartsknicken)?

1: Ja det är björns.

2: Ja den kommer nog bli åminstånde semiblind. Man kommer att få börja bromsa på rakan sen är det nog bara hur många hårstrån du har på överkroppen som avgör hur sent

Kobbes-kurva kommer bli den viktiga kurvan då den kommer att avgöra hur mycket fart du får med dig ner mot bergskurvan. Den blev thigtare än jag hade tänkt mig och kommer bli en formidabel utmaning och ett troligt hatobejekt :tummenupp

björn

Last edited:
Lotta! Vad har vi sagt om Sviestad kontra Linköpings Motorstadion? Va? Va? Va?? :sissy

2: Ja den kommer nog bli åminstånde semiblind. Man kommer att få börja bromsa på rakan sen är det nog bara hur många hårstrån du har på överkroppen som avgör hur sent
Kanon, då behöver inte jag bromsa alls :)
Det kommer snart vara ett vedertaget att den heter så :D
Ja, om du får fortsätta att sprida ditt budskap så lär det bli så :D
Personligen hoppas jag att den uppkallas efter den som gör den första vurpan där :tungan

Men.... men,,,,, det är ju det han säger... Björnes böj...

Efter vurpan spågumman berättade kommer hända 1: träningen:tungan

Kobbes kurva däremot kommer från sanningsdrömmaren Kobbe, som tyvärr kör rätt fram i kurvan på samma varv, bara för att få den döpt efter sig...:D

//
Benny

Kanon, då behöver inte jag bromsa alls :)
Ja, om du får fortsätta att sprida ditt budskap så lär det bli så :D
Personligen hoppas jag att den uppkallas efter den som gör den första vurpan där :tungan

Benny: Snart måste du lära dig att quota ordentligt, eller läser du alla böcker bakifrån ;)

Men.... men,,,,, det är ju det han säger... Björnes böj...

Efter vurpan spågumman berättade kommer hända 1: träningen:tungan

Kobbes kurva däremot kommer från sanningsdrömmaren Kobbe, som tyvärr kör rätt fram i kurvan på samma varv, bara för att få den döpt efter sig...:D

//
Benny

Det är det LÄTT värt för att få en kurva uppkallad efter sig.

Har dom asfalterat nya delen än?

Planerna är att asfalt ska läggas den 17-19 april.

Det är det LÄTT värt för att få en kurva uppkallad efter sig.

Tssss, med tanke på att du numera kommer gränsla en literhoj så kommer första avåkningen troligtvis bli direkt när du kört ut ifrån depå och ska ta vänstern i esset:D Vilket kommer innebära att vi istället får döpa halkbanan efter dej:)

By the way, vilken outlaw avatar du skaffat dej, det och en stor jänkare, vad månne det bli

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck