Bilder från Supermotard NM i Uddevalla i helgen

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Tjenare!

Har nu uppdaterat http://www.jsfoto.com med bider från Supermotard NM i Uddevalla i helgen. Nästa 300 bilder ligger uppe. Titta gärna dit och kika. Det gör inget om ni klottrar i gästboken också.

Lägger upp ett smakprov här.

Någon som är intresserad av att köpa någon i riktigt format så hör av dig.
 

Bifogat

  • img_0953_std.jpg
    img_0953_std.jpg
    64.6 KB · Visningar: 186
  • img_1117_std.jpg
    img_1117_std.jpg
    48.3 KB · Visningar: 128
  • img_1258_std.jpg
    img_1258_std.jpg
    44.8 KB · Visningar: 138
Bra kvalite på bilderna! :tummenupp
Vad är det för kamera?
 
SM 570 RR skrev:
Bra kvalite på bilderna! :tummenupp
Vad är det för kamera?
Tjenare! Kör med en Canon 20D. Använde ett Canon 70-200 2,8L objektiv (som oftast sitter på...) på dessa bilder. Tack!
 
Har själv en Dimage A2 ,men har kommit på att det är han bakom kameran som bestämmer kvaliten på bilderna.... :rolleyes: :rolleyes:
Av o på-knapp duger gott för mig.. :hihi
 
SM 570 RR skrev:
Har själv en Dimage A2 ,men har kommit på att det är han bakom kameran som bestämmer kvaliten på bilderna.... :rolleyes: :rolleyes:
Av o på-knapp duger gott för mig.. :hihi
Hehe, det ligger lite i det du säger. Jag e rätt så nybörjare själv men det blir bättre och bättre iaf...
 
mr_rockster skrev:
Tjenare!

Har nu uppdaterat http://www.jsfoto.com med bider från Supermotard NM i Uddevalla i helgen. Nästa 300 bilder ligger uppe. Titta gärna dit och kika. Det gör inget om ni klottrar i gästboken också.

Lägger upp ett smakprov här.

Någon som är intresserad av att köpa någon i riktigt format så hör av dig.
Ingen som råkade ta nån bild på 454#?????
 
420 skrev:
Varför kör du inte själv?
För omständigt att träna, fixa, ta sig till och från tävlingar som man vill när man inte har något körkort alls. Fast nu tycker jag det är RIKTIGT kul att fota med. Får se hur det bli nästa år, om det blir någon amatörklass jag kan köra i ;)
 
Satan, alltid lyckas jag missa någon. Nu försökte jag verkligen få med alla men...

Tyvärr, ska försöka hålla ögonen öppna nästa gång.

- Johan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top