Bilder från Sturup

Paparazzi

Fotograf
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Quattro!
DSC_5672.jpg

Lite fler bilder från i söndags.. och dessutom från den 9:e.
http://www.anders-foton.org/
:hihi

Paparazzi va? Fina bilder! :tummenupp

Varför tar du inte o informerar lite mer om dig själv här?
Ni fotografer börjar ju bli många och var och en har sin stil och tanke om hur en bra bild ska se ut.
Hur gör du med dina bilder? Tar du betalt för dom och isåfall hur mycket då?
Skickar du dom som fil eller kan man få gjort förstoringar hos dig?

Maverick_ou812 skrev:
2313401 Paparazzi va? Fina bilder! :tummenupp

Varför tar du inte o informerar lite mer om dig själv här?
Ni fotografer börjar ju bli många och var och en har sin stil och tanke om hur en bra bild ska se ut.
Hur gör du med dina bilder? Tar du betalt för dom och isåfall hur mycket då?
Skickar du dom som fil eller kan man få gjort förstoringar hos dig?

Kul att höra att ni är nyfikna! Jag jobbar på det du nämner ovan.. Info kommer!

Paparazzi skrev:
2313429 Kul att höra att ni är nyfikna! Jag jobbar på det du nämner ovan.. Info kommer!

Undrade just! Du har fått ett mejl ang frågan. :tummenupp för dina bilder. Det kommer även bli rejs utanför banan numera, då det dugger tätt med fotografer längs curbsen :) Vem kommer bli först/bäst/sälja mest...

ÄNTLIGEN!!!!!

Jag fastna på en bild o de ser ju riktigt bra ut tackar för den, hur kul som helst. :tummenupp :tummenupp

Får också hålla med kul att se att så många fotografer börjar dyka upp!!! :tummenupp

PGH skrev:
2313439 Undrade just! Du har fått ett mejl ang frågan. :tummenupp för dina bilder. Det kommer även bli rejs utanför banan numera, då det dugger tätt med fotografer längs curbsen :) Vem kommer bli först/bäst/sälja mest...

Det du inseminerar nu kan göra att "vi" fotografer kan börja gå runt varandra som katter kring het gröt. "Jaha...vad har han nu lyckats med, vad tar han för sitt jobb, är han bättre än mig....är jag tillräcklig?" :hihi
"Där e den dumme j*veln, han e ju bara en stor sk*t....." :lol

:tungan

Nä, skämt och sidor. Kan det vara läge att vi ger en utförlig presentation av oss fotografer?

JAAAAAAAAAA där var en Motard med! :)

Synd bara att det inte var min... :lol

:hej

PGH skrev:
2313439 Undrade just! Du har fått ett mejl ang frågan. :tummenupp för dina bilder. Det kommer även bli rejs utanför banan numera, då det dugger tätt med fotografer längs curbsen :) Vem kommer bli först/bäst/sälja mest...

Personligen känner jag att vi fotografer dras med samma goda sammanhållning som ni som kör. Vi har inte delats upp i röd,gul eller grön grupp och det fungerar bra.

Vi har dessutom blivit några fler sedan bifogad bild togs i dammakurvan den 1 juni 2002 med en digitalkompakt. Alla som varit med från början "före SSEMSE" vet direkt vem den här snabbe gossen är.

Bifogat

• Vem.jpg
    Vem.jpg
    113.9 KB · Visningar: 61
Canoly skrev:
2315693 Personligen känner jag att vi fotografer dras med samma goda sammanhållning som ni som kör. Vi har inte delats upp i röd,gul eller grön grupp och det fungerar bra.

Vi har dessutom blivit några fler sedan bifogad bild togs i dammakurvan den 1 juni 2002 med en digitalkompakt. Alla som varit med från början "före SSEMSE" vet direkt vem den här snabbe gossen är.

En äldre och snabbare version av mig på bana. :D

KetogaN skrev:
2315697 En äldre och snabbare version av mig på bana. :D

Du var inte heller direkt långsam dessutom tyckte jag då ( och tycker fortfarande ) att det var ett av de snyggaste ekipagen på banan.

Bifogat

• ketogan.jpg
    ketogan.jpg
    80.7 KB · Visningar: 60
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär