Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kramp i hela gubbakroppen redan idag, undrar hur resten av veckan blirBingo skrev:Äh, du vilade mest juh![]()
![]()
rerell skrev:Fina bilder. Vad använder du för objektiv, Canoly?
willy skrev:var hittar man info om körningar på srw?
Använder du teleconverter med den? Värderade du förresten någon gång Sigma's 100-300/4 när du skulle köpa, och i så fall varför föll valet på 70-200?Canoly skrev:Ikväll blev det ett: Sigma 70-200/2,8. Nyligen inköpt och hittills nöjd.
rerell skrev:Använder du teleconverter med den? Värderade du förresten någon gång Sigma's 100-300/4 när du skulle köpa, och i så fall varför föll valet på 70-200?
Jag har själv stått och vägt 70-200/2,8 + 1.4xTC vs 100-300/4. Nu är jag visserligen en rookie så jag kommer nöja mig med billigare optik ett tag, men det är ju bra att drömma lite, eller hur?![]()
Ja urk... Kärlkrampen är besvärligGSXR1100R skrev:Kramp i hela gubbakroppen redan idag, undrar hur resten av veckan blir![]()
Idag känns det helt ok, skönt att man är yngre än dig iafBingo skrev:Ja urk... Kärlkrampen är besvärlig![]()
![]()
Canoly skrev:
Wheelies & stoppies går inte att undvika ibland, men inget lekande som sagt för då blir det svartflagg, vill man leka får man åka någon annan stans, detta gör vi för att skapa en säkrare körning.willy skrev:tack!....... men får man inte wheela på banan?![]()
Äh, du åldras du med. Snart är du äldre än jagGSXR1100R skrev:Idag känns det helt ok, skönt att man är yngre än dig iaf![]()
Shit det har jag inte tänkt på, jag bokar in dubbel fettsugning och eye lift redan till helgen, dyrt & ont men va f-nBingo skrev:Äh, du åldras du med. Snart är du äldre än jag![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Problemfria tvåtaktare & MotarderÄven en trött gammal farbror som irrade runt
Nähä du! Jag har mobilen i handduken. Det är det enda den är till för. Jag kör SRW tre timmar i sträck, i tokhögt tempo, utan att få en svettdroppe i pannanmicke.a skrev:Vad jag kan se så är vi 3 st trötta farbröder som irrar runt
två på hoj och en som torkar svett![]()
Orakad och utan kondis så framstår vi andra som unga snygga GP pilotermicke.a skrev:Vad jag kan se så är vi 3 st trötta farbröder som irrar runt
Ja, just det ja; vilken hoj körde dumicke.a skrev:Vad jag kan se så är vi 3 st trötta farbröder som irrar runt
Den röda gamla mopedenBingo skrev:Ja, just det ja; vilken hoj körde du![]()
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |