Bilder från Sturup 7 september

Måste gå fort Ripster, tuppkammen ligger bakåt slickad :)
Har du fler bilder mars så upp med dom :banana

Jag har ca 2000 bilder av blandad kvalitet från gårdagen på datorn. Två kompisar var ute och provade kameror med blandat resultat...

Inte direkt Slutartiderkvalitet på bilderna, men jag kan rota runt lite bland dem och plocka ut de bästa på er som önskar bilder på er själva.
Känner väldigt få av er till namn och forumsnick, så grupptillhörighet och cykelbeskrivning önskas för att ha en chans att hitta något. :)

Hejsan,

Några bilder på en vit CBR1000RR #18, vit grupp?

Jag har ca 2000 bilder av blandad kvalitet från gårdagen på datorn. Två kompisar var ute och provade kameror med blandat resultat...

Inte direkt Slutartiderkvalitet på bilderna, men jag kan rota runt lite bland dem och plocka ut de bästa på er som önskar bilder på er själva.
Känner väldigt få av er till namn och forumsnick, så grupptillhörighet och cykelbeskrivning önskas för att ha en chans att hitta något. :)

Misstänker att det är ni som blivit fångade här.

BlavitBMW_001_low.jpgVit18_001_low.jpg

Finns fler, men får sortera lite bättre senare. Nu högg jag första bästa som såg ok ut efter lite beskärning.

Mats, kolla om jag finns med. Behöver en ny Avatar :)
Superduke med orange tröja...:banana

Stefan

Två till på Chrille och swes:

Vit18_002_low.jpgBlavitBMW_002_low.jpg

Ni får snart PM ang. fler bilder.

Stefan, vet att du fastnade på någon bild, men jag är rädd att det inte blev någon bra. I blå grupp koncentrerade sig "mina" fotografer på en viss tjockis på en RS250 istället..
Ser vad jag hittar.

Här är de enda tre bilder som ens är i närheten av något att ha på dig. De flesta bilder på dig togs under uppvärmingsvarven.

Stefan01.jpgStefan02.jpgStefan03.jpg

Tror inte jag hinner kika på cykeln innan nästa helg. Den började låta underligt på sista passet, ett avgassmattrande som jag inte lyckades lokalisera på plats.

Chansen är då att jag leker flaggvakt istället. I sådana fall tar jag med kameran och lovar att se till att skaffa dig en ny avatarbild. Om du kör då vill säga. :)

Har du möjligtvis några bilder på mig och min kamrat i gul grupp?
Jag körde den gamla blå Kawa caferäsern, alternativt en svart Ducati sista rundan.
Min kamrat en Yamaha FZ600 blå-svart.

Tack i vilket fall/
Marcus

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...