Bilder från SRW special 30/7

sgadd

Drömkillen..
Gick med
27 Mar 2005
Hoj
CBR600 -92
Under en härlig körning på SRW han jag med att fota lite mellan mina körpass.

Det blev några skarpa bilder och många nästan skarpa..
Här är de bilder som har hyfsad/bra skärpa. Det blev många andra bilder som skulle blivit mycket bra om jag bara lyckats få fokus på rätt ställe.. :huvet

http://212.247.97.61:30987/20060730_srw_special/

Tack Jkay för de tips jag fick av dig. Bilderna blir bättre och bättre. :)

Jag gillar den här! Vilken höjdskillnad där är!!!! Fet action pic! :tummenupp
IMG_1119.JPG

CorbenDallas skrev:
2343918 Jag gillar den här! Vilken höjdskillnad där är!!!! Fet action pic! :tummenupp
Man tackar..
Det var första gången som jag var ute på banan och fotade. Innan har jag bara stått i nya/gamla depån och fotat. Man får bättre vinklar ute på banan.

Superbike Roger skrev:
2345811 Det märker man när man kör där då det är lätt att drifta för långt ut till vänster.
Ja speciellt när man satsar lite extra för att köra om någon såskopp som visar sig vara ganska snabb ändå.. då kan man komma nära gruset.. :skrämd Jag har dock lyckats hålla mig på asfalten hittils.. :)

Superbike Roger skrev:
2345811 Det märker man när man kör där då det är lätt att drifta för långt ut till vänster.
Ja, man får hålla in ordentligt. Men kurvan är i världsklass. Man kan ladda rejält och få otroligt mycket fart med sig ut. Guppet i utgången gör upplevelsen ännu mer intensiv :slicka

Bingo skrev:
2345840 Ja, man får hålla in ordentligt. Men kurvan är i världsklass. Man kan ladda rejält och få otroligt mycket fart med sig ut. Guppet i utgången gör upplevelsen ännu mer intensiv :slicka

Guppet måste jag missat då:va
Brukar ju ruska lite i styret i varje fall.

Superbike Roger skrev:
2346124 Guppet måste jag missat då:va
Brukar ju ruska lite i styret i varje fall.
Jag har också missat guppet. Det är ju en liten bula där den gamla asfalten möter den nya, det är allt jag märkt

CorbenDallas skrev:
2346320 Jag har också missat guppet. Det är ju en liten bula där den gamla asfalten möter den nya, det är allt jag märkt
Guppet ligger iofs på rakan men man träffar det på fullgas medan man håller på att räta upp cykeln.

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...